Telewizory z dostępem do usług Toshiba Places
11.01.2011 14:13
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Toshiba wyposaża szeroką gamę telewizorów w funkcje pozwalające na bezpośredni dostęp do usług sieciowych Toshiba Places. Usługa Toshiba Places pozwala użytkownikom na łatwy zakup i dostęp do treści internetowych - przez ich własne urządzenia
W drugim kwartale 201. roku Toshiba planuje wprowadzenie na rynek europejski telewizorów z bezpośrednim dostępem do platformy Toshiba Places. Telewizory te będą zróżnicowane pod względem cenowym oraz wielkości przekątnej ekranu zaczynającej się od 32 cali.
Dopasowanie usług sieciowych do przyzwyczajeń telewidzów
Według badań niezależnych analityków, popyt na telewizory z dostępem do internetu wzrośnie na całym świecie z ok 4. mln w 2010 roku do 118 mln w roku 2014. Analitycy rynku spodziewają się, że jedna trzecia z tego przypadnie na rynek europejski.
Ujednolicony interfejs i obsługa Toshiba Places
Bez względu na to czy klient korzysta z telewizora, notebooka, netbooka czy tabletu, interfejs Toshiba Places będzie taki sam pod względem wyglądu i sposobu obsługi. Toshiba Places pozwala konsumentom na łatwe zarządzanie treściami, które w ciągu dnia uruchamiają na urządzeniach różnego typu. Korzystając z Toshiba Places z poziomu telewizora użytkownik uzyskuje dostęp do szerokiej gamy usług dostępnych poprzez sieć. Strefa Marketplace umożliwia dostęp do treści multimedialnych takich jak filmy, zdjęcia i muzyka.
Współdzielenie treści pomiędzy użytkownikami i urządzeniami
Podobnie jak w przypadku dostępu do treści, Toshiba Places pozwala na proste i wygodne współdzielenie multimediów nie tylko pomiędzy urządzeniami użytkownika, ale również urządzeniami przyjaciół i rodziny. Użytkownicy mogą np. zaznaczyć wybraną scenę filmu wideo, aby w dowolnym późniejszym momencie kontynuować jego oglądanie na ekranie telewizora lub dowolnego innego urządzenia kompatybilnego z Toshiba Places, np. netbooka.
Toshiba Places pozwala użytkownikom na przesyłanie ich własnych treści (np. filmów, utworów audio czy zdjęć) bezpośrednio do zintegrowanych z platformą usług takich jak Flickr czy Dailymotion. Następnie użytkownik może korzystać z nich z poziomu różnych urządzeń, a także wysyłać informacje do znajomych z osobistej listy kontaktów. Osoby te mają możliwość przeglądania przesłanych przez użytkownika treści korzystając z własnych urządzeń. Toshiba Places to także narzędzie do zarządzania grupami kontaktów.