T‑Mobile: Ubezpieczenie "Na wszelki wypadek"

T-Mobile rozszerza zakres usług, które pozwalają ograniczyć wpływ niespodziewanych zdarzeń losowych na życie wprowadzając usługę ubezpieczeniową "Na wszelki wypadek".

T-Mobile: Ubezpieczenie "Na wszelki wypadek"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

22.11.2013 08:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

T-Mobile wprowadził do swojej oferty nową usługę "Na wszelki wypadek", która pozwala abonentom T-Mobile na przystąpienie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Jest to kolejna propozycja, po usłudze "Bezpieczne urządzenie", dzięki której można ograniczyć wpływ nieprzewidzianych zdarzeń w codziennym życiu.

Usługa "Na wszelki wypadek" została przygotowana przez T-Mobile we współpracy z firmą Cardif Assurances Risques Divers, która prowadzi działalność na polskim rynku ubezpieczeniowym od 2001 roku. Usługa przewiduje dla abonentów T-Mobile pewną i nieprzerwaną ochronę ubezpieczeniową przez 24 godziny na dobę na całym świecie.

Abonenci T-Mobile będą mieli do wyboru jeden z trzech wariantów ubezpieczenia różniących się wysokością miesięcznej składki oraz wartością gwarantowanych świadczeń. Oferowane przez T-Mobile ubezpieczenie może stanowić zabezpieczenie finansowe w przypadku zajścia nieszczęśliwych wydarzeń losowych i przewiduje relatywnie wysokie świadczenie, nawet do 15. 000 złotych. Miesięczne opłaty za ubezpieczenie rozpoczynają się już od 12,50 zł miesięcznie. Płatność za ubezpieczenie będzie uwzględniona na fakturze za usługi telekomunikacyjne, którą abonent otrzymuje od T-Mobile.

Usługa "Na wszelki wypadek" będzie dostępna dla wszystkich abonentów T-Mobile, którzy spełnią wymagania określone w regulaminie oraz w ogólnych warunkach ubezpieczenia. Przystąpienie do ubezpieczenia następuje w trakcie rozmowy telefonicznej, bez potrzeby wychodzenia z domu, badań lekarskich oraz zaświadczeń zdrowotnych.

ubezpieczeniet-mobiletechnologie i nauka
Komentarze (0)