T‑Mobile już rok na polskim rynku
Dokładnie od roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. Po przygotowanym w czasie czterech miesięcy rebrandingu nowa marka rozpoczęła wprowadzanie zmian. W pierwszej kolejności zmieniła się sama firma i jej kultura korporacyjna, a w kolejnych miesiącach T-Mobile rozpoczęła wprowadzanie nowych ofert.
5 czerwca 201. roku przywitała wszystkich nowa strona Internetowa T-Mobile oraz nowe logo na sklepach i salonach sprzedaży. W portfolio T-Mobile pojawiły się oferty pozwalające na nielimitowane i bezpłatne rozmowy z użytkownikami jednej sieci w kraju i na świecie i ciekawa oferta roamingowa - połączenia za 30 groszy oraz nielimitowane surfowanie w sieci.
W ciągu tego roku T-Mobile zyskało 1,33. miliona klientów.
T-Mobile mocno zaangażował się w promowanie sportu zostając od początku sezonu 2011/201. sponsorem tytularnym najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce. T-Mobile rozpoczął również realizację jednego ze swoich najważniejszych i największych projektów telekomunikacyjnych. Poprzez modernizację swojej infrastruktury T-Mobile chce stworzyć najnowocześniejszą sieć w kraju. Dzięki zwiększeniu liczby nadajników o około 40% i zastosowaniu w całej sieci najnowszych technologii klienci zyskają w przyszłości dostęp do usług o znacznie lepszych parametrach i zasięgu. Ponadto zastosowane rozwiązania przyczynią się do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie zużycia energii potrzebnej do zasilania i funkcjonowania infrastruktury telekomunikacyjnej.