Środy z Orange w Multikinie - tanie bilety do kina

Środy z Orange w Multikinie - tanie bilety do kina

Środy z Orange w Multikinie - tanie bilety do kina
Źródło zdjęć: © Gizmodo.pl
15.12.2011 13:34

Od 1 stycznia 2012 roku akcja Środy z Orange będzie kontynuowana we współpracy z siecią Multikino. To nie jedyna nowość. W związku z ogromną popularnością akcji Orange wprowadza od stycznia 2012 roku nielimitowaną liczbę kodów umożliwiających zakup dwóch biletów do kina w cenie jednego. Ponadto pełen dostęp do filmów 3D i rabat na zakupy w barach kinowych.

- Środy z Orange w Polsce to wielki sukces i przykład aktywnej komunikacji firmy z klientami. Gdy popularność akcji spowodowała, że liczba kodów na środowe seanse kinowe zaczęła stanowić barierę, rozmawialiśmy o tym z klientami w mediach społecznościowych i obiecaliśmy zmianę. Dziś, dzięki współpracy z Multikinem, możemy zapewnić, że każdy nasz klient będzie mógł wybrać się do kina z Orange i oglądać filmy w wybranej technologii 2. lub 3D – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Od początku 201. roku kody akcji Środy z Orange uprawniające do zakupu dwóch biletów w cenie jednego będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych użytkowników telefonów w sieci Orange, a jedynym ograniczeniem będzie liczba miejsc w kinach sieci Multikino. Dotyczy to zarówno filmów wyświetlanych w technologii 2D, jak i 3D. By z nich skorzystać wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241.

Ponadto, każdy uczestnik akcji Środy z Orange będzie mógł skorzystać z 15-procentowego rabatu na zakup specjalnego zestawu w barach kinowych. Umowa z siecią Multikino została podpisana na trzy lata, do końca 201. roku.

Akcja Środy z Orange na rynku polskim trwa nieprzerwanie od kwietnia 200. roku. W ciągu 32 miesięcy środa stała się specjalnym dniem dla polskich kinomanów. W ramach akcji kina odwiedziło już ponad 3 miliony osób.

Najbardziej popularnym filmem wśród uczestników Śród z Orange była polska komedia „Och Karol 2”, która przyciągnęła do kin ponad 101 tysięcy widzów. Niewiele mniejszą widownię zgromadziła „Incepcja”, którą zobaczyło ponad 100 tysięcy klientów Orange.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (24)