Splot mediów i telekomunikacji

Strona głównaSplot mediów i telekomunikacji
22.10.2007 11:50
Splot mediów i telekomunikacji
Źródło zdjęć: © wp

"Na początku była... treść" - oto przesłanie tegorocznego IV
Forum na Rzecz Usług Szerokopasmowych, które odbędzie się w dniach
13-14 listopada 2007 r. w Warszawie. Jedną z kluczowych kwestii
podejmowanych w trakcie IV Forum jest postępująca konwergencja branży
telekomunikacyjnej i medialnej

"Na początku była... treść" - oto przesłanie tegorocznego IV Forum na Rzecz Usług Szerokopasmowych, które odbędzie się w dniach 13-14 listopada 2007 r. w Warszawie. Jedną z kluczowych kwestii podejmowanych w trakcie IV Forum jest postępująca konwergencja branży telekomunikacyjnej i medialnej.

Forum to spotkanie branży telekomunikacyjnej, dostawców cyfrowych treści i usług multimedialnych oraz przedstawicieli administracji publicznej, w szczególności samorządowej, zainteresowanych rozwojem szerokopasmowej infrastruktury dostępowej.

Kto kontroluje sposób konsumpcji kontentu - pojawiające się nowe technologie czy odbiorcy? Jak zmieniają się oczekiwania konsumentów? Czy tradycyjne media odchodzą w zapomnienie? Czy treść jest najważniejszym czynnikiem w walce o Cyfrowy Dom? Kto będzie rządził rynkiem szerokopasmowym w przyszłości?

Na te pytania spróbują odpowiedzieć przedstawiciele firm mediowych, operatorów telekomunikacyjnych oraz portali internetowych podczas debaty „Tańcowała igła z nitką, czyli jak widzą swoją przyszłość operatorzy i dostawcy treści (nadawcy)”, która odbędzie się drugiego dnia trwania Forum (czwartek, 14 listopada 2007 r.). Do udziału w panelu zaproszono m.in.: Simona Boyda z UPC, Katarzynę Kieli z Discovery Networks Europe, Aleksandrę Kutelę z HBO, Jacka Murawskiego z Wirtualnej Polski, Francois Ramaela z Grupy TP oraz Piotra Waltera z TVN.

Istotne staje się również pytanie „Dlaczego rynkiem audiowizualnym, rynkiem masowego kontentu i treści, nadal rządzą stosunkowo nieliczne koncerny medialne?”. W szerszej perspektywie opowie o tym gość specjalny konferencji - Martin Olausson z brytyjskiej firmy analitycznej Strategy Analytics podczas prelekcji „Ile operatora – ile dostawcy i kontentu”. Podczas konferencji mowa tez będzie o serwisach społecznościowych jako jednej z najdynamiczniej rozwijających się usług w Internecie”,

Pełny program znajduje się pod tym adresem
Udział w spotkaniu jest bezpłatny wymaga jednakże wcześniejszej rejestracji.
Patronat medialny nad IV Forum objęli: Wirtualna Polska, Internet Standard, Radio PIN, TVN Biznes, TVN24.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)