Reklamy wcisną się wszędzie. Nawet w powiadomienia na smartfonie
Trudno się obecnie odpędzić od reklam – czasem bez filtrów blokujących trudno korzystać z przeglądarki internetowej. Dlatego firmy uciekają się do różnych metod, by zareklamować swoje usługi.
15.11.2017 13:24
Jedną z usług, oferowaną na polskim rynku komórkowym, jest powiadomienie, że numer pod który dzwoniliśmy, ale był niedostępny, jest już w naszym zasięgu. Po jej włączeniu na ekranie naszego smartfona wyskakuje odpowiedni komunikat, w którym jest jasno zaznaczone, że możemy ponownie spróbować zadzwonić pod dany numer.
Operator jednak słusznie zauważył, że przecież na ekranie znajduje się jeszcze trochę miejsca. Czym je zapełnić? Oczywiście reklamą! W tym przypadku chodzi o konkretne usługi, oferowane właśnie przez sieć komórkową.
Nie powinno to jednak nikogo dziwić: Polacy namiętnie blokują treści reklamowe, gdzie tylko się da. Dlaczego trzeba chwytać się wszelkich sposobów, żeby dotrzeć do użytkowników. Pytanie tylko, czy to już nie jest przesada.
A Wy, Drodzy Czytelnicy, spotkaliście się z taką formą reklamy? Co o niej sądzicie?