Porozmawiaj z BOTEM

Król Stanisław August Poniatowski napisze do 10 mln gospodarstw domowych w Polsce i porozmawia z każdym Polakiem w Internecie.

Porozmawiaj z BOTEM

Dziś rozpoczyna się największa kampania reklamowa w historii Grupy Kapitałowej Mennicy Polskiej. Dzięki wirtualnej postaci ostatniego polskiego króla, z którym można porozmawiać w czasie rzeczywistym na stronie www.skarbiecmennicy.pl. Skarbiec Mennicy Polskiej liczy na pozyskanie 10. tys. internautów do końca roku. Prześle również katalog do prawie każdego domu w Polsce.

Król Stanisław August Poniatowski na stronach Skarbca Mennicy Polskiej jest pierwszym na świecie historycznym BOT-em, czyli odegraną przez aktora postacią, z którą można porozmawiać przez Internet. Król odpowiada ludzkim głosem na pytania internautów, pokazuje emocje, zaczepia użytkowników, podaje im prognozę pogody oraz kursy walut. Dodatkowo korzysta z laptopa oraz telefonu komórkowego, a kiedy jego rozmówca przestaje się z nim komunikować obraża się i przerywa konwersację.

Obraz
© (fot. Skarbiec Mennicy Polskiej)

- Jestem przekonany, że do końca roku poprzez stronę www.skarbiecmennicy.pl z wirtualnym królem porozmawia przynajmniej 10. tys. użytkowników. Projekt ma charakter edukacyjny. Jego celem jest nie tylko przybliżenie sylwetki ostatniego polskiego władcy, który jest założycielem Mennicy Polskiej, ale także propagowanie numizmatyki polskiej- tłumaczy Artur Sobolewski, prezes Skarbca Mennicy Polskiej.

Postać króla, z którym można porozmawiać w Internecie, będzie wspierać największa od ponad 24. lat kampania marketingowa Grupy Mennicy. Ostatni polski władca prześle do 10 mln gospodarstw domowych w kraju przesyłki zawierające informacje o Skarbcu Mennicy Polskiej, czyli firmie, która wskrzesiła o nim pamięć, a także o produktach Skarbca i warunkach współpracy z firmą. Przesyłki te doręczy Poczta Polska, będą one transportowane do placówek pocztowych kilkunastoma tirami.

Ponadto Skarbiec Mennicy Polskiej zaprezentuje pierwsze w historii naszego kraju kilogramowe numizmaty wykonane ze szczerego złota. Będą to repliki królewskiego medalu, które w 176. roku na zlecenie Stanisława Augusta Poniatowskiego wybito w założonej przez niego Mennicy.

Takich replik będzie tylko dziewięć, a każda zostanie oznaczona numerem i certyfikatem. Pierwsza replika ma kosztować 180 tys. zł, kolejne 165 tys. zł i będzie je można kupić w Skarbcu Mennicy Polskiej. Partnerem kampanii reklamowej jest portal www.wirtualnapolska.pl, który w najbliższych dniach wyemituje ok. kilkadziesiąt mln reklam dotyczących kampanii z królem w roli głównej.

Skarbiec Mennicy Polskiej to spółka, której jedynym właścicielem jest Mennica Polska. Firma działa od lipca 2008 roku. Po roku od rozpoczęcia działalności przynosi zyski, a po sześciu miesiącach 2009 roku odnotowała 24 mln zł przychodów. Obecnie obsługuje kilkadziesiąt tysięcy Polaków, którzy pasjonują się numizmatyką.

Wybrane dla Ciebie