Pokaz uzbrojonego Black Hawk S‑70i z fabryki PZL Mielec
29.07.2016 | aktual.: 29.12.2016 08:21
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec.
Jak informują władze PZL Mielec, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r. w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
(pap)
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP
W pełni uzbrojony Black Hawk S70i
Tak prezentuje się wielozadaniowy helikopter S-70i Black Hawk w wersji uzbrojonej, wyprodukowany przez pracowników PZL Mielec. Jak informują władze firmy, śmigłowiec wyposażony jest m.in. w pociski, rakiety i czujniki celu najnowszej generacji używane w NATO.
_ Tak wyposażona maszyna ma za zadanie pokazać, w jaki sposób PZL Mielec może spełnić wymagania polskiego MON lub międzynarodowych klientów, jeżeli chodzi o wielozadaniowy, sprawdzony w walce helikopter _ - czytamy w komunikacie polskiego zakładu.
W kwietniu ub.r., w przetargu na 50 wielozadaniowych śmigłowców dla wojska, MON odrzuciło ze względów formalnych oferty PZL Mielec oraz PZL-Świdnik i AgustaWestland (śmigłowiec AW149). Do końcowego etapu i praktycznych prób resort zakwalifikował H225M (dawniej EC725) Caracal produkcji Airbus Helicopters. Podpisanie kontraktu, wartego ok. 13,3 mld zł, zależy od wyniku toczących się obecnie w resorcie gospodarki negocjacji offsetowych.
Helikopter Black Hawk może być zaadaptowany do różnych misji operacyjnych, w tym transportu żołnierzy, misji medyczno-ewakuacyjnych (MEDEVAC), misji humanitarnych, poszukiwawczo-ratowniczych oraz transportu towarów. W wersji uzbrojonej maszyna ta może również służyć jako bliskie wsparcie powietrzne dla oddziałów lądowych.
Polskie Zakłady Lotnicze Mielec produkują m.in. śmigłowiec S-70i Black Hawk - do tej pory w zakładach powstało 39 takich maszyn i ponad 300 kabin tych helikopetrów.
Źródło: PAP