Philips chce pokazać, że jest lepszy od innych

"Philips, oczywiście” to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Agresywna międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. Dodatkowo 23 kwietnia w siedmiu miastach zostaną stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips będą mogli przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.

Philips chce pokazać, że jest lepszy od innych

"Philips, oczywiście" to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Agresywna międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. Dodatkowo 23 kwietnia w siedmiu miastach zostaną stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips będą mogli przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.

Dział Philips Consumer Lifestyle rozpoczyna bezprecedensową globalną kampanię konsumencką, by pokazać wyższość produktów Philips nad konkurencją. Kampania skierowana jest do konsumentów, którzy w obecnej sytuacji ekonomicznej potrzebują sprzętów gwarantujących możliwość długiego użytkowania. Globalnej kampanii towarzyszyć będzie intensywna akcja medialna obejmująca telewizję, serwisy online, PR i drukowane środki przekazu.

Obraz
© (fot. Philips)

Zintegrowana pod jednym hasłem, kampania produktowo-biznesowa działu Consumer Lifestyle ma na celu pokazanie, że produkty Philips nadal są najlepszym wyborem dla konsumentów, poprzez zwrócenie uwagi i bezpośrednie porównanie z konkurencją, Będzie to największa kampania porównawcza w historii Philips. Weźmie w niej udział ponad 400. pracowników Philips, którzy 23 kwietnia podczas In-Store Excellence Day odwiedzą ponad 10 000 sklepów w 36 krajach na całym świecie, by promować główny przekaz kampanii „Philips, oczywiście”.

W Polsce pracownicy działu Philips Consumer Lifestyle w ciągu jednego dnia odwiedzą ponad 30. najlepszych sklepów AGD RTV w całej Polsce.

„Celem kampanii jest nie tylko bezpośrednie dotarcie do konsumenta i nawiązanie bliższych relacji z parterami biznesowymi, ale również stymulacja rynku przed sezonem wakacyjnym. Dzięki kampanii chcemy podkreślać unikalne cechy naszych produktów pokazując ich przewagę nad produktami konkurencji, co wyraźnie potwierdzają przeprowadzone niedawno badania wśród konsumentów. Odzwierciedleniem tych badań jest hasło przewodnie kampanii „Najlepszy wybór. Philips oczywiście”. - mówi Piotr Mirosław , Customer Marketing Director w dziale Consumer Lifestyle Philips Polska.

  1. kwietnia poszczególne zespoły dostarczą kreatywne i przyciągające wzrok materiały promocyjne z hasłem kampanii. Bezpośrednie promocje w sklepach i inne aktywności będą miały miejsce przez cały dzień. Akcja swoim zasięgiem obejmie między innymi Polskę, Chiny, Indie, Włochy Holandię, Rosję, Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone i Szwecję.

Ogłaszając launch kampanii Gary Raucher (VP & Head of Integrated Marketing Communications ,Philips Consumer Lifestyle) powiedział: „W firmie Philips jesteśmy bardzo dumni z wieloletniego doświadczenia w dostarczaniu konsumentom innowacyjnych produktów, najwyższej jakości. W obecnej sytuacji ekonomicznej, kiedy jakość produktu ma dużo większe znaczenie dla klienta, ta kampania umocni naszą pozycję lidera w dostarczaniu produktów najwyższej jakości, co potwierdziły niezależne badania GFK przeprowadzone wśród konsumentów. W czasie, gdy konsumenci koncentrują się na wyborze produktów najlepszej jakości, ta kampania potwierdza nasze zaangażowanie w oferowaniu produktów, które prześcigają konkurencję.”

Oprócz promocji w sklepach i intensywnej światowej kampanii medialnej, w siedmiu europejskich miastach, w specjalnie przygotowanych strefach, konsumenci będą zaproszeni do wzięcia udziału w testach porównawczych produktów Philips vs konkurencja. Akcja rozpoczyna się w kwietniu w Sztokholmie w Szwecji. Akcja zakończy się w połowie czerwca w Paryżu. Konsumenci będą mogli przetestować produkty z asortymentu działu Consumer Lifestyle Philips, takie jak: telewizory, ramki elektroniczne, odtwarzacze MP3. bezprzewodowe słuchawki, kina domowe, odkurzacze i wiele innych produktów.

Filmy nakręcone przez użytkowników oraz inne filmy zawierające testy produktów będą umieszczone na specjalnie przygotowanej stronie Philips Test Zone. Dzięki tej stronie użytkownicy i konsumenci Philips będą w łatwy sposób mogli dzielić się swoimi doświadczeniami.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)