Oświadczenie RIM o bezpieczeństwie telefonów BlackBerry

Oświadczenie RIM o bezpieczeństwie telefonów BlackBerry

04.08.2010 14:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

RIM od ponad dekady buduje silną architekturę bezpieczeństwa rozwiązania BlackBerry, która spełnia wysokie wymagania stawiane przez naszych klientów korporacyjnych na całym świecie. Jest to rozwiązanie, z którego jesteśmy dumni i które pomogło nam stać się pierwszym wyborem dla klientów z sektorów biznesowych i rządowych. W ostatnich dniach pojawiły się komentarze i spekulacje przedstawiające to rozwiązanie w fałszywym świetle i chcemy skorzystać z okazji, aby udzielić na nie sprostowania.

Na całym świecie nasi klienci korzystają z tego samego rozwiązania biznesowego BlackBerry. Nie zmienia się ono, bez względu na rynek, na którym działamy. RIM współpracuje ze wszystkimi rządami zgodnie z tymi samymi standardami i z takim samym poszanowaniem dla prawa. Jakiekolwiek stwierdzenie, że stwarzamy lub już stworzyliśmy specjalne warunki dla jednego z państw, na terenie których działamy jest bezpodstawne.

Rozwiązanie BlackBerry dla przedsiębiorstw zostało zaprojektowane w taki sposób, aby uniemożliwić firmie RIM lub jakiejkolwiek trzeciej stronie dostęp do zaszyfrowanych informacji bez względu na okoliczności. RIM nie przechowuje i nie ma dostępu do zaszyfrowanych danych. Nie może więc spełnić prośby o udostępnienie klucza szyfrującego do danych przesyłanych przez użytkowników, ponieważ ani RIM, ani operatorzy, ani żadna inna strona nie posiadają kopii takiego klucza. Oznacza to, że klienci korzystający z biznesowego rozwiązania BlackBerry nie muszą obawiać się naruszenia integralności architektury bezpieczeństwa i żadnego kompromisu w tej kwestii.

Oświadczenie zostało zamieszczone bez zmian i adiustacji redakcji tech.wp.pl.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)