Oświadczenie RIM o bezpieczeństwie telefonów BlackBerry

RIM od ponad dekady buduje silną architekturę bezpieczeństwa rozwiązania BlackBerry, która spełnia wysokie wymagania stawiane przez naszych klientów korporacyjnych na całym świecie. Jest to rozwiązanie, z którego jesteśmy dumni i które pomogło nam stać się pierwszym wyborem dla klientów z sektorów biznesowych i rządowych. W ostatnich dniach pojawiły się komentarze i spekulacje przedstawiające to rozwiązanie w fałszywym świetle i chcemy skorzystać z okazji, aby udzielić na nie sprostowania.

Oświadczenie RIM o bezpieczeństwie telefonów BlackBerry

04.08.2010 14:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na całym świecie nasi klienci korzystają z tego samego rozwiązania biznesowego BlackBerry. Nie zmienia się ono, bez względu na rynek, na którym działamy. RIM współpracuje ze wszystkimi rządami zgodnie z tymi samymi standardami i z takim samym poszanowaniem dla prawa. Jakiekolwiek stwierdzenie, że stwarzamy lub już stworzyliśmy specjalne warunki dla jednego z państw, na terenie których działamy jest bezpodstawne.

Rozwiązanie BlackBerry dla przedsiębiorstw zostało zaprojektowane w taki sposób, aby uniemożliwić firmie RIM lub jakiejkolwiek trzeciej stronie dostęp do zaszyfrowanych informacji bez względu na okoliczności. RIM nie przechowuje i nie ma dostępu do zaszyfrowanych danych. Nie może więc spełnić prośby o udostępnienie klucza szyfrującego do danych przesyłanych przez użytkowników, ponieważ ani RIM, ani operatorzy, ani żadna inna strona nie posiadają kopii takiego klucza. Oznacza to, że klienci korzystający z biznesowego rozwiązania BlackBerry nie muszą obawiać się naruszenia integralności architektury bezpieczeństwa i żadnego kompromisu w tej kwestii.

Oświadczenie zostało zamieszczone bez zmian i adiustacji redakcji tech.wp.pl.

bezpieczeństwooświadczenieblackberry
Komentarze (0)