Orange w mediach społecznościowych
Orange coraz szerzej posługuje się nowoczesnymi formami interaktywnej komunikacji on-line w internecie. Wykorzystując między innymi serwisy społecznościowe, dociera do coraz większej liczby osób, których zainteresowania pokrywają się z charakterem inicjatyw i przedsięwzięć podejmowanych przez Orange. Marka i realizowane pod jej szyldem projekty, związane ze sportem, kulturą i muzyką są obecne w najchętniej odwiedzanych przez internautów portalach społecznościowych.
Swoje wirtualne społeczności na Facebooku oraz Blipie ma już sponsorowana przez Orange Piłkarska Reprezentacja Polski. Dużym zainteresowaniem cieszy się również profil Orange Surf Team, wokół którego gromadzą się fani sportów wodnych, zainteresowani dokonaniami kitesurfingowców wspieranych przez markę.
Poza działaniami social media relations wspierającymi inicjatywy sportowe, Orange pragnie jednoczyć także amatorów sztuki, kina i muzyki. Przykładem tego mogą być profile Orange Warsaw Festival prowadzone na Facebooku i Grono.net. Skupiają one fanów dobrego brzmienia, sztuki ulicy i gwiazd muzyki, dostarczając im interesujących informacji i zapowiedzi atrakcji związanych z kolejną odsłoną festiwalu. Dzięki profilowi umieszczonemu na Grono.net, festwial stał się jednym z najpopularniejszych wydarzeń, którymi żyje społeczność serwisu.
Działania social media realizowane przez Orange wpisują się precyzyjnie w wartości, z którymi pragnie kojarzyć się marka. Sport, dobra zabawa i wspólne spędzanie czasu –. to znaki firmowe Orange, które znajdują swoje głębokie odzwierciedlenie w działaniach społecznościowych prowadzonych przez markę.
Przy działaniach social media relations Orange wspierają: Euro RSCG Sensors oraz agencja Webola.