Netgear wycofuje XE103 PowerLine Ethernet Adapter
08.01.2008 11:17
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wyniki testów przeprowadzone przez NETGEAR na adapterach
podlegających wycofaniu wykazały możliwość wystąpienia awarii
półprzewodnikowego układu scalonego przy zasilaniu napięciem 220-240V,
która powoduje, że urządzenie przestaje działać i może ulec
przegrzaniu
Wyniki testów przeprowadzone przez NETGEAR na adapterach podlegających wycofaniu wykazały możliwość wystąpienia awarii półprzewodnikowego układu scalonego przy zasilaniu napięciem 220-240V, która powoduje, że urządzenie przestaje działać i może ulec przegrzaniu.
Do firmy nie dotarły żadne doniesienia o obrażeniach u ludzi ani stratach materialnych spowodowanych potencjalną awarią. Jednakże ze względu na dbałość o renomę i jakość produktów, firma postanowiła wycofać produkt. Adaptery XE103 sprzedawane w Ameryce Północnej i innych krajach z siecią elektryczną 110-120V nie są objęte tą akcją. W ramach dodatkowego zabezpieczenia, firma NETGEAR odradza instalację produktu w sieciach 220-240V i oferuje dotychczasowym użytkownikom jego wymianę.
NETGEAR zwraca się zatem do wszystkich klientów o niezwłoczne zaprzestanie użytkowania wszystkich adapterów Powerline Ethernet Adapter objętych akcją, odłączenie ich od zasilania i skontaktowanie się z NETGEAR, aby otrzymać informacje o tym jak zwrócić produkt do firmy i otrzymać produkt zamienny.
Urządzenia podlegające wycofaniu mają 13-znakowy numer seryjny:
1K2XXXXXXXXXX 1K3XXXXXXXXXX 1K4XXXXXXXXXX, *
gdzie x oznacza dowolną cyfrę lub literę. Numer seryjny znajduje się na naklejonej etykiecie na obudowie urządzenia. Klienci mogą uzyskać informacje na temat wycofania na dwa sposoby:
• Telefonując na bezpłatną linię obsługi klienta *00800 3531 284
• Rejestrując się przez internet na stronie https://my.netgear.com/myNETGEAR/checkxe103.asp
Firma wycofuje produkt mając na względzie bezpieczeństwo i satysfakcję klientów