Netgear wycofuje XE103 PowerLine Ethernet Adapter
Wyniki testów przeprowadzone przez NETGEAR na adapterach
podlegających wycofaniu wykazały możliwość wystąpienia awarii
półprzewodnikowego układu scalonego przy zasilaniu napięciem 220-240V,
która powoduje, że urządzenie przestaje działać i może ulec
przegrzaniu
Wyniki testów przeprowadzone przez NETGEAR na adapterach podlegających wycofaniu wykazały możliwość wystąpienia awarii półprzewodnikowego układu scalonego przy zasilaniu napięciem 220-240V, która powoduje, że urządzenie przestaje działać i może ulec przegrzaniu.
Do firmy nie dotarły żadne doniesienia o obrażeniach u ludzi ani stratach materialnych spowodowanych potencjalną awarią. Jednakże ze względu na dbałość o renomę i jakość produktów, firma postanowiła wycofać produkt. Adaptery XE103 sprzedawane w Ameryce Północnej i innych krajach z siecią elektryczną 110-120V nie są objęte tą akcją. W ramach dodatkowego zabezpieczenia, firma NETGEAR odradza instalację produktu w sieciach 220-240V i oferuje dotychczasowym użytkownikom jego wymianę.
NETGEAR zwraca się zatem do wszystkich klientów o niezwłoczne zaprzestanie użytkowania wszystkich adapterów Powerline Ethernet Adapter objętych akcją, odłączenie ich od zasilania i skontaktowanie się z NETGEAR, aby otrzymać informacje o tym jak zwrócić produkt do firmy i otrzymać produkt zamienny.
Urządzenia podlegające wycofaniu mają 13-znakowy numer seryjny:
1K2XXXXXXXXXX 1K3XXXXXXXXXX 1K4XXXXXXXXXX, *
gdzie x oznacza dowolną cyfrę lub literę. Numer seryjny znajduje się na naklejonej etykiecie na obudowie urządzenia. Klienci mogą uzyskać informacje na temat wycofania na dwa sposoby:
• Telefonując na bezpłatną linię obsługi klienta *00800 3531 284
• Rejestrując się przez internet na stronie https://my.netgear.com/myNETGEAR/checkxe103.asp
Firma wycofuje produkt mając na względzie bezpieczeństwo i satysfakcję klientów