Netflix i Nickelodeon łączą siły w starciu przeciwko Disney+

Disney+ od momentu pojawienia się na rynku cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Zagrożenie ze strony nowego konkurenta poczuł Netflix i od razu poczynił kroki w walce o widzów. W celu zgromadzenia tych najmłodszych, platforma rozpoczęła współpracę z Nickelodeon.

Netflix i Nickelodeon nawiązują długoletnią współpracę
Źródło zdjęć: © Youtube.com

12 listopada 2019 roku na kilku czołowych rynkach oficjalnie wystartował Disney+. Premiera cieszyła się wielkim zainteresowaniem, głównie dzięki serialowi The Mandalorian. Nie jest tajemnicą, że serwis będzie chciał zachęcić swoją ofertą jak największą ilość najmłodszych widzów. Ambitnych planów platformy nie zamierza przespać Netflix.

Popularny serwis streamingowy właśnie ogłosił długoletnią współpracę z kanałem Nickelodeon. Stacja pojawiła się w Polsce w 2008 roku, jednak jej historia sięga aż 1977 roku. Od tego czasu konsekwentnie walczy o względy najmłodszych koneserów bajek proponując im nie tylko licencyjne tytuły, ale również autorskie produkcje. Umowa z tak znaną marką z pewnością pomoże Netflixowi stworzyć pozycję mocnego konkurenta dla Disney+.

Chociaż w ofercie powinny pojawić się nowe seriale, to platforma chce postawić przede wszystkim na znanych i lubianych bohaterów z biblioteki Nickelodeon.

- Nickelodeon odpowiada za szereg bohaterów, które dzieci kochają i nie możemy się doczekać, aż zaczniemy opowiadać zupełnie nowe historie, które rozszerzają i odświeżają światy, z których pochodzą. Będziemy kontynuować współpracę z Brianem Robbinsem, Ramsey Naito oraz całym zespołem kreatywnym Nickelodeon, by odnaleźć świeże głosy i móc zaprezentować śmiałe historie dla naszej globalnej widowni na Netflix - oświadczyła w specjalnym komunikacie wiceszefowa działu oryginalnych animacji w Netfliksie, Melissa Cobb.

Netflix i Nickelodeon współpracowali już ze sobą przy okazji kilku projektów. Producent bajek dla dzieci stworzył dla platformy tytuły takie jak "Rocko i jego świat: kiedyś to było" czy "Harmidom".

Walka o najmłodszych widzów to niemałe wyzwanie, tym bardziej, kiedy w grę wchodzi konkurowanie z animacjami marki Disney. Netflix nie zamierza się jednak poddawać, wręcz przeciwnie, wspólnie z Nickelodeon zamierza postarać się o to, aby dzieci pokochały ich produkcje. 15 listopada na platformie odbędzie się premiera pierwszej pełnometrażowej animacji pod tytułem "Klaus". Zwiastun możecie zobaczyć poniżej.

Wybrane dla Ciebie

To największe morskie stworzenia. Mimo to znikają bez śladu
To największe morskie stworzenia. Mimo to znikają bez śladu
Astronomowie odkrywają "Wielką Falę". Mknie przez Drogę Mleczną
Astronomowie odkrywają "Wielką Falę". Mknie przez Drogę Mleczną
Chiny budują atomowy lotniskowiec. To będzie największy okręt w Azji
Chiny budują atomowy lotniskowiec. To będzie największy okręt w Azji
Pomagają Ukrainie jak nikt. Teraz sami poprosili Kijów o wsparcie
Pomagają Ukrainie jak nikt. Teraz sami poprosili Kijów o wsparcie
Donald Trump rozważa powrót pancerników. Ostatnie zbudowano w USA 80 lat temu
Donald Trump rozważa powrót pancerników. Ostatnie zbudowano w USA 80 lat temu
Jeszcze bardziej zabójcze papierosy. Kiedyś miały filtr z azbestu
Jeszcze bardziej zabójcze papierosy. Kiedyś miały filtr z azbestu
Może spowalniać starzenie. Napój z tą substancją zna każdy
Może spowalniać starzenie. Napój z tą substancją zna każdy
Francja modernizuje siły powietrzne. Zamówiła podniebne bestie
Francja modernizuje siły powietrzne. Zamówiła podniebne bestie
Zyska Korea Południowa. USA sprzedadzą im te rakiety za 34 mln dol.
Zyska Korea Południowa. USA sprzedadzą im te rakiety za 34 mln dol.
Pokazał Oriesznika? Tajemniczy model na biurku Łukaszenki
Pokazał Oriesznika? Tajemniczy model na biurku Łukaszenki
AIM-120D-3 AMRAAM dla Polski. Pociski przeznaczone dla F-35
AIM-120D-3 AMRAAM dla Polski. Pociski przeznaczone dla F-35
Nowy front Putina. Rosja pomaga Chinom przygotować inwazję na Tajwan
Nowy front Putina. Rosja pomaga Chinom przygotować inwazję na Tajwan