Najlepsza magisterka z e-marketingu: konkurs IAB i SGH

Najlepsza magisterka z e‑marketingu: konkurs IAB i SGH

Najlepsza magisterka z e-marketingu: konkurs IAB i SGH
Źródło zdjęć: © Jupiterimages
14.07.2009 17:00, aktualizacja: 15.07.2009 09:52

Trwa konkurs na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego ogłoszony przez IAB i SGH. Zwycięzcy otrzymać mogą indeks na studia podyplomowe z e-marketingu, płatne staże w wiodących firmach sektora reklamy, także laptop, iPhone i iPody. Zgłoszenia do pierwszego etapu przyjmowane są do 24 lipca.

Absolwenci uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 200. do 1 lipca 2009 mogą wziąć udział w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
_ Zaangażowanie IAB Polska w akcje skierowane do studentów stanowi sygnał dla środowisk akademickich oraz zawodowych, iż branży reklamy internetowej kryzys jest obcy i nadal poszukiwani są tu nowi pracownicy _ - mówi Robert Olszewski Dyrektor Sprzedaży w ARBOinteractive Polska, firmy która ufunduwała nagrodę dla laureata konkursu w postaci płatnego stażu.

Konkurs składa się z trzech etapów. Zgłoszenia do pierwszego przyjmowane są do 2. lipca, wówczas przedstawiciele SGH wybiorą 15 prac dyplomowych (wyniki opublikowane będą do 8 sierpnia).
Drugi etap konkursu polega na ocenie prac przez przedstawicieli firm zrzeszonych w IAB reprezentujących konkretne sektory; wybiorą oni pięć najlepszych dysertacji ( wyniki ogłoszone zostaną do 1. sierpnia ). W Jury oceniającym aktualność i ważność problematyki, wkład własny autora, wartość aplikacyjną pracy i kwestie formalne znaleźli się m. in. Rafał Agnieszczak (Fotka.pl), Krzysztof Dębowski (SARE), Anna Sakowicz (Mindshare), Jakub Zieliński (Blomedia), Marcin Olszewski (V2Media).
Przyznanie nagród i wyłonienie trzech zwycięzców (17-2. sierpnia), nastąpi pod kontrolą Kapituły, którą tworzą: dr Tymoteusz Doligalski (SGH), dr Andrzej Garapich (PBI), Artur Gortych (Artegence), Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa.pl) oraz Michał Lach (K2).
Autorzy najlepszych prac z marketingu internetowego otrzymają nagrody: indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, laptop, iPhone, iPody, a także płatne staże w firmach: ARBOinteractive i Artegence.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)