Luksusowy jacht prawie dla każdego
Porzuć obowiązki związane z całorocznym utrzymaniem jednostek. Zostań współwłaścicielem luksusowego jachtu YachtPlus...
Co ze swoimi pieniędzmi może zrobić miliarder, któremu znudziło się już mieszkanie w prywatnych posiadłościach i apartamentach, latanie odrzutowcami, helikopterami czy podróżowanie limuzynami i sportowymi autami? Jeśli lubi przygody, ma odwagę zmierzyć się z żywiołem jakim jest woda, a przy okazji chce zaznaczyć swoją niezależność i status może stać się właścicielem luksusowego jachtu.
Na właścicielach prywatnych jachtów spoczywa szereg obowiązków związanych z całorocznym utrzymaniem jednostek. Mogą one przysparzać wielu zmartwień pochłaniając przy tym sporo czasu i pieniędzy. Przeważnie właściciele luksusowych jachtów korzystają z nich tylko podczas wakacji, które zwykle trwają kilka tygodni. Jeśli nie chcemy martwić się o własny jacht, a chcielibyśmy poczuć się jak jego prawowici właściciele, zainteresować nas może nowy program firmy _ YachtPlus . Jego główne założenia to częściowa własność jachtu należącego do floty Signature Series _, która powstaje we włoskiej stoczni High-tech - _ Rodriquez Cantieri Navale _ pod okiem _ Normana Roberta Fostera _ - brytyjskiego architekta, do którego dzieł można zaliczyć m.in. największy i jedyny budynek na ziemi, którego powierzchnia jest większa niż milion metrów kwadratowych (1,3 mln m kw) - _ Terminal 3 w Pekinie _ czy centrum biurowo-handlowe _ Metropolitan _ w Warszawie. Przy projektowaniu nowej serii motorowych jachtów wziął on pod
uwagę komfort pasażerów i ilość wolnej przestrzeni wypoczynkowej, a także oświetlenie oraz dogodnie usytuowanie tarasów umożliwiających podziwianie widoków.
Podczas rejsu będziemy mieli do dyspozycji wyszkoloną załogę, na którą składa się kapitan, inżynier, marynarz szef kuchni oraz dwie hostessy. Koszty załogi i utrzymania jednostek będą ponosić współwłaściciele, proporcjonalnie do wielkości swoich udziałów. Mają oni zagwarantowany czas rejsu, który mogą odbyć po morzach należących do krajów basenu Morza Śródziemnego oraz na Karaibach.
Flota ma być gotowa do września tego roku.
Długość: | 41 m |
---|---|
Największa szerokość: | 8,4 m |
Wyporność: | 205 ton (połowa maksymalnego załadunku) |
Napęd: | 2 silniki _ Caterpillar C32 Diesel _ 1044kW |
Maksymalna prędkość: | 17,5 węzła |
Pojemność zbiornika paliwa: | 21,000 litrów |
Zasięg: | 1,500 mil morskich (przy 12 węzłach), 620 mil morskich (16 węzłach) |
Spalanie: | 510 litrów/h przy prędkości 15 węzłów |
Źródło prądu: | 2 x generatory 86 kW |
Konstrukcja kadłuba: | aluminiowa |