LG Swift 3D Max debiutuje na rynkach europejskich
LG Swift 3D Max wchodzi na światowy rynek. Urządzenie, które po raz pierwszy zaprezentowano na targach Mobile World Congress 2012, pojawi się w pierwszej kolejności w Europie.
LG Swift 3D Max jest równie cienki i lekki jak inne wysokiej klasy smartfony, a jednocześnie oferuje znakomitą jakość obrazu zarówno w dwóch, jak i w trzech wymiarach, i to bez konieczności używania okularów. Telefon został wyposażony w nowy konwerter 3D, który umożliwia oglądanie szerszej gamy treści 3D — wprowadza trzeci wymiar do obrazów 2D z serwisów Google Earth, Google Maps i innych aplikacji zawierających mapy.
W telefonie znalazł się też edytor wideo 3D, który pozwala w czasie rzeczywistym edytować w telefonie filmy w trójwymiarze. Dzięki specjalnemu przyciskowi z boku urządzenia użytkownicy mogą bez trudu przełączać się między trybem 2D i 3D. LG Swift 3D Max ma też ikony w stylu 3D, które użytkownik może dostosowywać przez wstawianie własnych grafik za pomocą funkcji Icon Customizer.
W ramach najbliższej aktualizacji udostępnione zostaną również inne dodatkowe funkcje, takie jak konwerter HD, który umożliwia przeglądanie treści w wysokiej rozdzielczości na telewizorze podłączonym przez łącze MHL (Mobile High-Definition Link), oraz kalkulator odległości o nazwie Range Finder, który oblicza odległość między aparatem a obiektem i wymiary obiektu metodą triangulacji.
LG Swift 3D Max jest o 2 mm cieńszy i o 20 g lżejszy niż poprzedni model — urządzenie ma grubość zaledwie 9,6 mm i ma masę 148 gramów. Wbudowany z tyłu smartfona aparat o rozdzielczości 5 megapikseli jest wyposażony w dwa obiektywy, co pozwala rejestrować w trójwymiarze zarówno zdjęcia, jak i wideo. Dzięki bezokularowej technologii 3D zarejestrowany materiał można oglądać bezpośrednio na ekranie smartfona lub na monitorze lub telewizorze obsługującym technologię 3D.