LG Swift 3D Max debiutuje na rynkach europejskich
10.05.2012 10:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
LG Swift 3D Max wchodzi na światowy rynek. Urządzenie, które po raz pierwszy zaprezentowano na targach Mobile World Congress 2012, pojawi się w pierwszej kolejności w Europie.
LG Swift 3D Max jest równie cienki i lekki jak inne wysokiej klasy smartfony, a jednocześnie oferuje znakomitą jakość obrazu zarówno w dwóch, jak i w trzech wymiarach, i to bez konieczności używania okularów. Telefon został wyposażony w nowy konwerter 3D, który umożliwia oglądanie szerszej gamy treści 3D — wprowadza trzeci wymiar do obrazów 2D z serwisów Google Earth, Google Maps i innych aplikacji zawierających mapy.
W telefonie znalazł się też edytor wideo 3D, który pozwala w czasie rzeczywistym edytować w telefonie filmy w trójwymiarze. Dzięki specjalnemu przyciskowi z boku urządzenia użytkownicy mogą bez trudu przełączać się między trybem 2D i 3D. LG Swift 3D Max ma też ikony w stylu 3D, które użytkownik może dostosowywać przez wstawianie własnych grafik za pomocą funkcji Icon Customizer.
W ramach najbliższej aktualizacji udostępnione zostaną również inne dodatkowe funkcje, takie jak konwerter HD, który umożliwia przeglądanie treści w wysokiej rozdzielczości na telewizorze podłączonym przez łącze MHL (Mobile High-Definition Link), oraz kalkulator odległości o nazwie Range Finder, który oblicza odległość między aparatem a obiektem i wymiary obiektu metodą triangulacji.
LG Swift 3D Max jest o 2 mm cieńszy i o 20 g lżejszy niż poprzedni model — urządzenie ma grubość zaledwie 9,6 mm i ma masę 148 gramów. Wbudowany z tyłu smartfona aparat o rozdzielczości 5 megapikseli jest wyposażony w dwa obiektywy, co pozwala rejestrować w trójwymiarze zarówno zdjęcia, jak i wideo. Dzięki bezokularowej technologii 3D zarejestrowany materiał można oglądać bezpośrednio na ekranie smartfona lub na monitorze lub telewizorze obsługującym technologię 3D.