LG otwiera własne centrum serwisowe - naprawy nawet od ręki
LG otworzyło pierwsze w Polsce własne Centrum Serwisowe, w którym eksperci LG w krótkim czasie dokonują napraw wszystkich urządzeń marki. Personel techniczny ma także zadbać, aby czas trwania usługi serwisowej był skrócony do minimum.
26.09.2013 | aktual.: 26.09.2013 15:53
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Obecnie działają blisko 18. Centra Serwisowe LG w 31 oddziałach LG Electronics na świecie, natomiast nowo otwarte Centrum w Warszawie przy ul. Marynarskiej 21 jest pierwszym tego typu punktem w Europie. Polska to dla LG Electronics strategiczny kraj w regionie, o czym świadczą zlokalizowane w Warszawie centrum R&D telefonów komórkowych, a także dwie - działające pod Wrocławiem i w Mławie - fabryki LG, produkujące między innymi płaskie telewizory, monitory, sprzęt AV oraz pralki na rynki europejskie.
Dzięki nowemu Centrum Serwisowemu użytkownicy sprzętów LG od ręki otrzymają niezbędną pomoc. Naprawy smartfonów będą odbywać się na miejscu bezpośrednio przy kliencie, natomiast bardziej skomplikowane usługi serwisowe zostaną skrócone do niezbędnego minimum. Celem Centrum Serwisowego LG jest zdobycie statusu jednego z najszybszych serwisów w Polsce.
Obecnie w całej Polsce działa 6. autoryzowanych centrów serwisowych LG specjalizujących się w naprawach RTV i AGD, w tym 13 zespołów serwisów mobilnych, dojeżdżających bezpośrednio do Klientów.