Koniec UPC Polska. Oto co powinni wiedzieć klienci spółki
W czwartek 31 sierpnia spółka UPC Polska stała się formalnie częścią spółki P4. Jak poinformowało biuro prasowe sieci Play, UPC to teraz Play. Co w praktyce oznacza to dla klientów, którzy do tej pory korzystali z usług UPC Polska?
31.08.2023 | aktual.: 31.08.2023 20:09
Play poinformował o zakończeniu ostatniego etapu integracji z UPC Polska. Cały proces rozpoczął się w kwietniu 2022 r., kiedy doszło do przejęcia UPC Polska przez P4 od Liberty Global za 7,013 mld zł. Jean Marc Harion, prezes zarządu Play, podkreślał wówczas: "Łączymy dziś największą i najnowocześniejszą sieć mobilną z najszybszym internetem światłowodowym oraz najbogatszą ofertą telewizji i rozrywki. Razem, dzięki utalentowanym i fantastycznym zespołom Play i UPC, zdefiniujemy na nowo konwergencję z korzyścią dla klienta".
Koniec UPC Polska - co to oznacza dla klientów?
UPC znika z polskiego rynku, ale klienci spółki nie mają powodów do obaw. Play na swojej stronie przekazał, że spółka "wstąpiła w dotychczasowe prawa i obowiązki UPC". Szczegółowo wyjaśnił również, że bez zmian dla dotychczasowych klientów UPC Polska pozostają:
- Wszystkie usługi;
- Cena usług;
- Numer konta bankowego, na który należy opłacać rachunki;
- Sposób dostarczenie rachunku;
- Czas trwania umowy Sprzęt;
- Dostęp do Mojego UPC.
UPC znika z polskiego rynku - co zmienia się dla klientów?
Zmianie natomiast ulega to, że od teraz dla klientów UPC Polska usługodawcą jest P4 sp. z o.o. Wiąże się to ze zmianą adresu korespondencyjnego, a także nadawcy komunikacji informacyjnej oraz marketingowej. Warto też wiedzieć, że przestanie działać strona www[.]upc.pl. Od teraz klienci UPC Polska będą mogli znaleźć interesujące ich informacje, korzystając z oficjalnej witryny internetowej Play.