Komórki: młodsi wierzą w blogi i recenzje online
Według raportu opublikowanego przez brytyjską agencję Ad-ology zajmującą się badaniem rynku reklamy, 60,5 procent użytkowników podjęło decyzję o zakupie telefonu komórkowego mocno sugerując się publikowanymi w Internecie recenzjami sprzętu oraz umieszczonymi pod nimi opiniami użytkowników.
30.09.2008 | aktual.: 01.10.2008 10:25
Co więcej, 30 procent wyznało, że również opinie wyrażane w blogach miały na nich duży wpływ podczas wyboru konkretnego urządzenia.
Najbardziej polegali na blogach i recenzjach online ludzie młodsi (przedział od 18 do 34 roku życia) z dochodami powyżej średniej.
Dla większości użytkowników cena telefonu - na którą narzekaliśmy choćby w recenzji iPhone'a 3G nie ma aż tak wielkiego znaczenia. Istotniejsza jest jakość sprzętu oraz stan sieci operatora.
Dodatkowe informacje: "Blogs and Product Reviews Significantly Influence Mobile Buyers says Report" (w języku angielskim)