Klienci Plusa w końcu z aplikacją do zarządzania kontem

Plus udostępnił aplikację mobilną do zarządzania kontem klienta. Dzięki Plus online możliwy jest stały dostęp do bieżących informacji związanych z kontem bilingowym i aktualną ofertą. Poprzez aplikację można także zkupić dodatkowe pakiety lub usługi. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników urządzeń z systemami Windows Phone, Windows 8, iOS oraz Android.

Klienci Plusa w końcu z aplikacją do zarządzania kontem
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Funkcjonalności aplikacji Plus online:
• automatyczne logowanie do aplikacji na bazie rozpoznanego numeru karty SIM,
• zarządzanie ustawieniami konta, takimi jak zmiana adresu korespondencyjnego, aktywacja usług dodatkowych, zarządzanie zgodami,
• łatwa możliwość dodania innych numerów jak np. numery prepaid dzieci i zarządzania nimi z pozycji aplikacji,
• zarządzanie usługami, np. zmiana taryfy, aktywacja roamingu, które zostały podzielone w aplikacji na kategorie: Rozmowy, Internet, Wiadomości, Płatności, Inne,
• możliwość podglądu i pobrania faktury elektronicznej za usługi w Plusie, a także statystyki płatności za rachunki, możliwość ustawienia w kalendarzu przypomnienia o płatności,
• dostęp do danych billingowych oraz wykaz połączeń w trakcie trwania cyklu, aktualne wykorzystanie pakietów minutowych, data, sms.
• wykaz połączeń zintegrowany z książką telefoniczną i zastąpienie systemowego numeru rozmówcy jego nazwą oraz zdjęciem.
Na Plus online znajduje się także baza wiedzy zawierająca najczęstsze pytania i odpowiedzi na nie. Zamieszczona jest też mapa salonów z możliwością wyszukania danych kontaktowych punktów sprzedaży oraz dni i godzin ich otwarcia. Aplikacja umożliwia również bezpośredni kontakt z konsultantami Call Center, Infolinią Handlową czy Działem Windykacji.

Korzystanie z Plus online jest darmowe i nie ma naliczanych opłat za transmisję danych za ruch realizowany w aplikacji.

Źródło artykułu:WP Tech
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)