iStore.pl wsparte przez Allegro i Ceneo
24.06.2009 15:00, aktual.: 24.06.2009 16:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Należąca do Grupy Allegro platforma iStore.pl świadcząca usługi hostingu oprogramowania e-commerce wprowadza istotne zmiany. Mają się one przysłużyć zarówno użytkownikom Allegro, jak i właścicielom sklepów korzystających z oprogramowania serwisu.
iStore.pl wprowadza w sklepach możliwość logowania z wykorzystaniem loginu Allegro, dzięki czemu kupujący będą mogli dokonywać zakupów używając swojego "allegrowego" konta.
Ponadto zostaną oni objęci, znanym już z Allegro.pl, Programem Ochrony Kupujących. Zapewnia on rekompensatę nawet do 10.00. zł w przypadku, gdy kupujący zapłacili za towar, ale go nie otrzymali lub otrzymali towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie.
"Dzięki programowi sklepy zyskują zaufanie Kupujących, którzy otrzymują gwarancję bezpieczeństwa zakupów" - czytamy w infiormacji prasowej.
_ Jedną z kluczowych zmian jest bezpłatna integracja z Ceneo.pl - największą polską porównywarką cen _ - mówi Tomasz Cynar, menedżer iStore.pl. - _ Sklep nie będzie obciążany żadnymi kosztami ze strony Ceneo.pl tytułem korzystania z tej funkcjonalności. Produkty ze sklepów iStore.pl pojawiać się będą automatycznie w Ceneo.pl, dzięki czemu sklepy zyskają miliony potencjalnych Kupujących. Na uwagę zasługuje również fakt, iż wszelkie formalności dotyczące sklepu i porównywarki będzie można odtąd realizować w jednym miejscu" _ - dodaje Cynar.
Wprowadzono także nowy wygląd sklepów iStore. "W celu zapewnienia sklepom wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, oprogramowanie zostało znacznie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google" - czytamy w informacji prasowej.
Jak informuje iStore zmienia się również formuła współpracy dotycząca opłat za hosting e-sklepów. Dotychczasowy model abonamentowy zastąpiony będzie modelem prowizyjnym, znanym już doskonale Użytkownikom Allegro.
_ Wprowadzamy atrakcyjne, niskie stawki prowizji, stanowiące procent od wartości zamówienia _ - mówi Cynar. - _ Zmieniają się one elastycznie, w zależności od kategorii. Istotnym jest fakt, iż w ramach opłat dostarczamy sklepom bardzo unikalne, a co za tym idzie wartościowe możliwości, jak dotarcie do kilku milionów użytkowników Ceneo.pl czy Program Ochrony Kupujących, gwarantujący zaufanie i bezpieczeństwo Kupujących. Oczywiście sklep będzie miał możliwość ubiegania się o zwrot prowizji, jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane _ - dodaje. _ Naszą ideą jest dostarczenie sklepom tego, co lubią i czego potrzebują najbardziej - transakcji _.