InPost wprowadza nową funkcję. W odbiorze paczki pomoże Asystent Google

InPost poinformował o wprowadzeniu kolejnego ułatwienia dla osób, które chcą szybko namierzyć swoją paczkę. Tym razem z pomocą ma przyjść Asystent Google. Sprawdziliśmy, jak działa najnowsza funkcja.

InPost wprowadza nową funkcję. W odbiorze paczki pomoże Asystent Google
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Integer.pl

09.12.2019 | aktual.: 09.12.2019 13:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Klienci InPost będą mogli z pomocą Asystenta Google sprawdzić najczęściej wyszukiwane informacje, do których zaliczyć można m.in. lokalizację najbliższego paczkomatu czy status naszej przesyłki. W tym celu wystarczy wypowiedzieć komendę "Porozmawiaj z InPost", by połączyć się z ChatBot Matem.

- Jestem przekonany, że to rozwiązanie sprawi, że nasza usługa będzie bardziej dostępna i wygodna m.in. dla osób z niepełnosprawnościami. Chcemy rozwinąć aplikację tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, informacje o nowych usługach, itp. - przyznaje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Sprawdziliśmy i nowe funkcje faktycznie działają, a sam ChatBot Mat bardzo dobrze radzi sobie z odpowiedziami na najpopularniejsze pytania. Dobrze wyłapuje kontekst, nawet jeśli zadamy pytanie innymi słowami - nie trzeba uczyć się na pamięć żadnych komend. O ile uzyskanie numeru do kuriera czy sprawdzenie najbliższego paczkomatu jest zdecydowanie przydatną funkcją, to już sprawdzenie statusu paczki o wiele łatwiejsze jest z poziomu aplikacji InPostaplikacji. Przypominamy, że ta ostatnia przyda się również w przypadku szybszego odbioru przesyłki z paczkomatu.

Obraz
© WP.PL

Usługa działa na urządzeniach z systemami Android i iOS, jednak nie można połączyć się z ChatBot Matem za pośrednictwem Siri, dlatego użytkownicy iPhone'ów będą mieli zdecydowanie trudniejsze zadanie. W tym celu będą musieli osobno zainstalować aplikację Asystenta Google.

Komentarze (32)