INFOR uruchomił własną księgarnię internetową

INFOR uruchomił własną księgarnię internetową
Źródło zdjęć: © PAP

18.12.2008 19:37, aktual.: 19.12.2008 14:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wydawnictwa z Oxfordu i Harwardu, książki największych polskich wydawnictw biznesowych oraz bogata oferta najdroższych książek świata - to wyróżniające się kolekcje, które znalazły się w ofercie księgarni inforbook.pl.

Od kilku miesięcy spółka INFOR PL pracowała nad uruchomieniem projektu księgarni internetowej z wyróżniającą się, specjalistyczną ofertą.

Inforbook.pl posiada największą w Polsce bazę tytułów naukowych - czytamy w informacji prasowej. Oprócz znanych ogólnopolskich wydawnictw są w ofercie tytuły wydawnictw uniwersyteckich, a także licząca ponad cztery tysiące pozycji kolekcja z zagranicy - w tym, prestiżowe i znane publikacje z Oxfordu i Harwardu. Na uwagę zasługuje bogaty zbiór z najdroższymi książkami świata, których ceny sięgają dziesięciu tysięcy złotych.

Tuż przed świętami inforbook.pl uzupełni swą ofertę o serię albumów "National Geographic".

_ Internet i biznes internetowy zmierza w kierunku specjalizacji _ - przekonuje Tomasz Nowakowski, koordynator projektu. - _ Wielu już zauważyło, że sklepy ogólnotematyczne nie mają pełnej oferty z każdej grupy asortymentowej. W największych internetowych sklepach można znaleźć jedynie 25% naszej oferty i to w wyższych cenach. _

Oferta inforbook.pl zawiera zarówno tradycyjne książki, jak i e-booki oraz czasopisma. Od nowego roku oferta księgarni zostanie rozszerzona o e-learning. Księgarnia kieruje swą ofertę zarówno do przedsiębiorców, wyższej kadry menedżerskiej, prawników czy pracowników administracji i kadrowych, ale także do studentów ekonomii, zarządzania i prawa.

Kampania promująca nowy projekt INFOR-u skoncentruje się głównie na internecie i mediach należących do grupy kapitałowej INFOR PL.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)