Genialny wynik Tesli. 150 tys. zamówionych Cybertrucków
W ciągu niespełna dwóch dni Tesla Cybetruck została zamówiona 146 tys. razy. To genialny wynik biorąc pod uwagę, że Elon Musk nie wydał ani dolara na reklamę.
W piątek 22 listopada Elon Musk zaprezentował nowy samochód Tesli: elektrycznego picukpa o nazwie Cybertruck, który wygląda jakby zaprojektował go przedszkolak na lekcji plastyki.
Oprócz dziwacznego wyglądu, wykonania nadwozia samochodu ze niemalowanej stali nierdzewnej Cybertruck wzbudził jeszcze inne kotrnowersje. Elon Musk przechwalał się, że nowy produkt Tesli ma kuloodporne szyby. W celu zaprezentowania wytrzymałości szyb poprosił asystenta, aby rzucił w nie stalową kulą. Kula zbiła obie testowane szyby.
Po premierze Cybertrucka akcje Tesli spadły o 6,1 proc. To co wystraszyło akcjonariuszy nie wystraszyło jednak klientów Tesli, którzy od piątku złożyli zamówienia na 146 tys. egzeplmarzy Cybertrucka. 42 proc. zamawiających wybrało wersję z dwoma silnikami, 41 proc. z trzema, a 17 proc. z jednym silnikiem. Pierwsze dostawy samochodu mają mieć miejsce pod koniec 2021 roku.