Game Industry Conference na Poznań Game Arena

Game Industry Conference na Poznań Game Arena
Źródło zdjęć: © Benjamin.nagel/Wikimedia

14.10.2015 15:24, aktual.: 15.10.2015 08:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Międzynarodowe Targi Poznańskie zapraszają do udziału w Poznań Game Arena oraz odbywającej się w tym samym czasie Międzynarodowej Konferencji Rynku Gier – Game Industry Conference.

Game Industry Conference to wydarzenie branży gier odbywające się w Poznaniu 16-18 Października, umiejscowione na Międzynarodowych Targach Poznańskich, równolegle 
z Poznań Game Arena. To obecnie największa taka konferencja w tej części świata. Ponad 3000 uczestników i ponad 100 wykładów wygłaszanych przez prelegentów z całej Europy świadczą o skali wydarzenia. Konferencja nie tylko gromadzi przedstawicieli większości największych producentów gier w kraju, ale też dziesiątki mniejszych studiów odnoszących 
w swojej skali globalne sukcesy. Cały czas rośnie też znaczenie międzynarodowe wydarzenia, będzie ono gościć nie tylko twórców gier z krajów sąsiednich jak Niemcy, Czechy czy Skandynawia, ale też z najdalszych zakątków Europy. Jest to unikalna okazja na połączenie branży gier z branżą IT, kreatywną, reklamową, marketingiem, PR i usługami dla tychże.



Przez trzy dni słuchacze poznają nowinki technologiczne, poszerzą swoją wiedzę dotyczącą tworzenia gier z takich tematów jak tworzenie grafiki, programowanie, korzystanie z silników, udźwiękowienie gier... i wiele więcej. To już ósma edycja konferencji (wcześniej znanej pod nazwą Zjazd Twórców Gier). Tej edycji przyświeca idea: więcej, lepiej, mocniej. Rozszerzony o trzeci dzień program, cztery warsztaty (rekrutacja już trwa! http://gic.gd/warsztaty/), imprezy dla prawdziwych geeków i – przede wszystkim – prelegenci reprezentujący najważniejsze firmy z branży: z Polski i ze świata. Wśród nich: Michał Mochocki z Gamedec.UKW, Daniel Vavra z Warhorse Studios, Maciej Wojtala pracujący przy Bulletstorm czy Wiedźminie 3, Karol Duma z Artefix Mundi, Kacper Kościeński pracujący przy Hard West oraz Dead Island, Len de Garcia i Ryan Pergent z CD Projekt Red, Jerome Etienne znany Developer HTML5 promujący Three.js, Matt Rusiniak z Nvidia, Michał Stępień z Jujubee S.A., Viktor Kostik animujący DayZ a także Espen
Aarseth jeden z ojców założycieli ludologii i przeszło setka innych. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie: http://gic.gd/pl/#speakers i jest nieustannie poszerzana. Zaproszeni goście pochodzą między innymi z takich krajów jak: Norwegia, Czechy, Portugalia, Holandia, Niemcy, Szwecja, Francja, co świadczy 
o międzynarodowym zasięgu konferencji. Przybywają oni po to, by podzielić się swoją wiedzą, a także by nawiązywać kontakty biznesowe. Usprawnić to ma specjalny system Pitch&Match ułatwiający umawianie spotkań – wystarczy przejrzeć bazę, a następnie zgłosić chęć porozmawiania z wybranymi osobami. System wyznaczy stolik w specjalnie przeznaczonej do tego sali, a obie strony uzgodnią godzinę, o której będą mogły śmiało wymienić się myślami i przedstawić sobie oferty.

Na konferencję oprócz trzonu w postaci wykładów i wymiany doświadczeń będą składać się także bogate możliwości networkingowe i biznesowe. Najważniejszym ułatwieniem umawiania i odbywania spotkań biznesowych jest system Pitch and Match. Umożliwia on każdemu uczestnikowi zaprezentowanie cyfrowego profilu swojej firmy, wraz z informacją 
o oferowanych i poszukiwanych usługach i produktach. Wszyscy uczestnicy systemu mogą przeglądać oferty i wyszukiwać profile innych i w wygodny sposób umawiać spotkania 
w wybranych terminach. W systemie jest już ponad 80 podmiotów i liczba ta szybko rośnie. Dla spotkań zostanie przygotowane specjalne pomieszczenie z numerowanymi stolikami 
w ramach strefy biznesowej konferencji. Ta ostatnia pozwala na mniej formalne spotkania przy kawie i przekąskach, oferuje też uczestnikom lunche.


 Więcej informacji na stronie konferencji - http://gic.gd

Źródło artykułu:Informacja prasowa