FreshPaper - specjalny papier, który pomoże zachować świeżość warzyw i owoców na dłużej
Firma Fenugreen z Massachusetts wprowadziła na amerykański rynek FreshPaper, dzięki któremu zakupy z warzywniaka nie popsują się w lodówce nawet do trzech tygodni. Propozycja wydaje się interesująca dla tych, którzy chętnie pałaszują zieleninę i owoce, ale mają mało czasu na robienie zakupów spożywczych.
05.09.2012 13:55
Wszyscy przeżywamy przykre niespodzianki, gdy jagody czy ogórki kupione niedawno okazują się zupełnie nieprzydatne do spożycia. To nie tylko kłopot, ale i marnotrawstwo! FreshPaper ułatwi życie szczególnie tym, którzy po świeże produkty wybierają się na bazarek tylko raz w tygodniu.
Za przedłużenie świeżości warzyw i owoców nie odpowiada żaden specyfik pozyskany przez przemysł chemiczny, tylko składniki naturalne, które zapobiegają rozwojowi bakterii i pleśni. Skład papieru wymyśliła i opatentowała Kavita M. Shukla, która właściwości wynalazku oparła na rodzinnej tradycji. Materiały wykorzystane we FreshPaper to lecznicze zioła i przyprawy stosowane przez jej babkę, która pochodziła z Indii.
Paczka z ośmioma arkuszami FreshPaper kosztuje 5 dolarów, zaś zestaw 1. x 8 sztuk kosztuje 43 dolary. Drogo? Zależy, ile wydajemy na produkty, które wyrzucimy zepsute.