Facebook zajmuje jedną siódmą internetowego życia Amerykanów
27.09.2011 16:25, aktual.: 28.09.2011 09:02
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jeszcze w 2007 roku przeciętny mieszkaniec USA poświęcał 2 procent dnia w sieci na korzystanie z Facebooka. A dziś? Jak wynika z badań Citi Research, to aż 16 procent! Gdyby ten ułamek nadal rósł, wkrótce Amerykanom zabraknie czasu na cokolwiek innego.
Jak widzimy na wykresie, w tym samym czasie wzrósł też udział serwisów Google, ale przyrost nie jest aż tak spektakularny. Tymczasem serwisy Microsoftu, Yahoo i AOL tracą odbiorców.
Pytanie tylko, czy 1. procent to faktycznie czas, w którym internauci poświęcają Facebookowi pełną uwagę, czy tylko czas bycia zalogowanym w serwisie.