Dzień Darmowej Dostawy w sieci już jutro!

Dzień Darmowej Dostawy w sieci już jutro!

30.11.2010 11:35, aktual.: 09.01.2012 11:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Już jutro rozpoczyna się wielka ofensywa polskich sklepów internetowych, które przyłączyły się do Dnia Darmowej Dostawy. Każdy, kto 1 grudnia złoży zamówienie w takich sklepach, jak: Komputronik.pl, Olive.pl, MilitariaOnline.pl, Helion.pl, Stero.pl, Rebel.pl, PlanetaOczu.pl, MaxAgd24.pl i wiele innych, nie zapłaci za przesyłkę ani grosza. Transport będzie darmowy niezależnie od tego czy zakupy będą kosztować 10 zł czy 500 zł, a także jaki będzie sposób płatności oraz dostawy. Łącznie do akcji przyłączyło się 846 sklepów z polskiej sieci.

Już jutro rozpoczyna się wielka ofensywa polskich sklepów internetowych, które przyłączyły się do Dnia Darmowej Dostawy. Każdy, kto 1 grudnia złoży zamówienie w takich sklepach, jak: Komputronik.pl, Olive.pl, MilitariaOnline.pl, Helion.pl, Stero.pl, Rebel.pl, PlanetaOczu.pl, MaxAgd24.pl i wiele innych, nie zapłaci za przesyłkę ani grosza. Transport będzie darmowy niezależnie od tego czy zakupy będą kosztować 10 zł czy 500 zł, a także jaki będzie sposób płatności oraz dostawy. Łącznie do akcji przyłączyło się już 850 sklepów z polskiej sieci.

Pełna lista sklepów biorących w akcji znajduje się pod adresem http://www.dziendarmowejdostawy.pl/. Jest w czym wybierać. Oprócz sprzętu komputerowego, czy AGD znajdziemy sklepy z wyposażeniem wnętrz, perfumerie, sklepy z akcesoriami dla dzieci, sklepy odzieżowe, muzyczne, apteki, księgarnie, sklepy ze sprzętem sportowym. Praktycznie reprezentowane są wszystkie branże.

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 200. roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna impreza przyciągnęła ponad 750 sklepów internetowych i wygenerowała dla nich ponad 35 tys. zamówień w ciągu jednego dnia. Głównym celem wydarzenia jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci, jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także dodatkowo zachęcić dotychczasowych e-klientów do złożenia nowych zamówień.

Obraz
© (fot. sxc.hu)

- W naszym kraju e-handel to jedynie 2-3 procent całego rynku sprzedaży detalicznej. Darmowa dostawa zamówień może przekonać nowe osoby do zrobienia zakupów w internecie. Dzięki temu lepiej spożytkują czas, który do tej pory przeznaczali na stanie w kolejkach w tradycyjnych sklepach - mówi Krzysztof Bartnik, pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy, redaktor naczelny branżowego serwisu eKomercyjnie.pl.

Według Rafała Pawlaka, E-commerce Managera Komputronik SA, ceny dostaw w największych sklepach internetowych wcale nie są wysokie i najczęściej nie przekraczają kilkunastu złotych. Niemniej, zdaniem przedstawiciela Komputronik.pl inicjatywa Dnia Darmowej Dostawy to świetny sposób, aby zwrócić klientom uwagę na zalety e-handlu, do których należą m.in.: wygoda, szeroki wybór produktów i możliwość zrobienia zakupów bez konieczności wychodzenia z domu w razie zamieci śnieżnej.