Dziecięcy Telefon Zaufania w Netii

Dziecięcy Telefon Zaufania w Netii
Źródło zdjęć: © netia

02.09.2008 17:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Netia zdecydowała, że podpisze umowę, w myśl której nie będzie pobierała opłat za połączenia realizowane w ramach Dziecięcego Telefonu Zaufania - 116 111.

Netia zdecydowała, że podpisze umowę w zakresie realizacji połączeń dla Dziecięcego Telefonu Zaufania, obsługiwanego przez Polkomtel wraz z Fundacją Dzieci Niczyje. W ramach umowy zrezygnuje z pobierania opłat, związanych z wykonywaniem połączeń dla numeru 116 111 od momentu uruchomienia platformy.

Projekt numerów interwencyjnych dla dzieci grupy "116" został zainicjowany w 2007 roku przez Komisję Europejską. Wezwała ona kraje Unii Europejskiej do jak najszybszego uruchomienia platformy. W Polsce wsparcia projektowi udzielił m.in. wicepremier Grzegorz Schetyna, Prezes UKE Anna Streżyńska oraz Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak. Dotychczas pełnego wdrożenia projektu udało się dokonać jedynie na Węgrzech.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także