Dziecięcy Telefon Zaufania w Netii

Dziecięcy Telefon Zaufania w Netii
Źródło zdjęć: © netia

02.09.2008 17:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Netia zdecydowała, że podpisze umowę, w myśl której nie będzie pobierała opłat za połączenia realizowane w ramach Dziecięcego Telefonu Zaufania - 116 111.

Netia zdecydowała, że podpisze umowę w zakresie realizacji połączeń dla Dziecięcego Telefonu Zaufania, obsługiwanego przez Polkomtel wraz z Fundacją Dzieci Niczyje. W ramach umowy zrezygnuje z pobierania opłat, związanych z wykonywaniem połączeń dla numeru 116 111 od momentu uruchomienia platformy.

Projekt numerów interwencyjnych dla dzieci grupy "116" został zainicjowany w 2007 roku przez Komisję Europejską. Wezwała ona kraje Unii Europejskiej do jak najszybszego uruchomienia platformy. W Polsce wsparcia projektowi udzielił m.in. wicepremier Grzegorz Schetyna, Prezes UKE Anna Streżyńska oraz Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak. Dotychczas pełnego wdrożenia projektu udało się dokonać jedynie na Węgrzech.