Druga edycja konferencji Digital Signage Trends 2011

Druga edycja konferencji Digital Signage Trends 201124.05.2011 16:54
Druga edycja konferencji Digital Signage Trends 2011

Już po raz drugi agencja 4D media relations wraz z liderami rynku Digital Signage oraz Patronem Merytorycznym – stowarzyszeniem Polish Digital Signage Association organizuje Międzynarodową konferencję Digital Signage Trends 2011. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w hotelu Novotel Airport w dniach 7 do 8 czerwca 2011. Dwudniowa konferencja poświęcona będzie nowoczesnej formie reklamy i informacji za pomocą nośników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interaktywne kioski oraz ściany wideo

Konferencja DST 201. jest już drugą edycją branżowej imprezy kierowanej do firm i instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem lub stworzeniem sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się kilkuset przedstawicieli różnych branż. Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w blokach tematycznych, dzięki którym dowiedzą się m.in. ile i jakie nośniki DS są obecnie dostępne w Polsce, dlaczego warto się na nich reklamować, czy i jak można zmierzyć efekty takich działań, jak stworzyć dobry kontent reklamowy oraz informacyjny dla DS, zarówno dla nośników INDOOR jak i OUTDOOR. Omówione zostaną również przykłady skutecznego łączenia informacji z reklamą DS oraz obecne i przyszłe miejsce DS w kampaniach reklamowych. Ważnym elementem programu będzie tematyka dotycząca rozwiązań DS dla administracji publicznej oraz w miejscach użyteczności publicznej, takich jak: muzea, obiekty sportowe, dworce, lotniska, hotele. Na konferencji poruszona zostanie także istotna
kwestia: DS a polskie prawo.

Imprezie będą towarzyszyły targi Digital Signage Expo. Na powierzchni 40. m kw. będzie można zobaczyć najnowsze i najciekawsze rozwiązania DS, takie jak: systemy interakcyjne, ściany wielkoformatowe, kioski informacyjne, systemy INDOOR i OUTDOOR, czy liczniki spojrzeń. Przewidziano również spotkania twórców reklamy dla nośników DS tzw. Content Day oraz Digital Signage Trainings, czyli indywidualne prezentacje wystawców dla małych grup słuchaczy. Podczas konferencji zostaną także wręczone nagrody w konkursie Polish Digital Signage Association Award 2011 za najlepsze rozwiązania DS m.in. na najlepszy kontent czy najlepszy system DS.

Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi biznesu i staje się coraz bardziej powszechna na polskim rynku. Jest to połączenie nowoczesnego marketingu, reklamy, przekazu informacji i najnowszej technologii cyfrowej, która na dobre już wkroczyła na polski rynek. Dzięki zastosowaniu nośników DS, takich jak: monitory, projektory czy interaktywne witryny, można zapewnić odbiorcy atrakcyjny, dynamiczny i błyskawiczny przekaz informacyjny, a reklamodawcy skuteczne i nowoczesne narzędzie do komunikacji z klientem. Wkrótce monitor LCD, projektor, ściana wideo czy ściana LED przestaną być postrzegane jako nowinki techniczne, a staną się standardowym nośnikiem informacji i reklamy.

Odpowiedzi na wszelkie pytanie dotyczące Digital Signage będzie można uzyskać podczas dwudniowej konferencji Digital Signage Trends 2011.

Patronat medialny nad imprezą, objęły już : telewizja TV Biznes, OOH Magazine, Modern Office Manager, Gazeta Bankowa, CRN, ŚwiatObrazu.pl , Hotelarz, Visual Communication, Infomarket Patronem merytorycznym jest Polish Digital Signage Association. Sponsorem Generalnym jest NEC Display Solutions.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie: www.digitalsignagetrends.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)