Bank Millennium ostrzega. Tak oszuści atakują przez portale społecznościowe

Bank Millennium przestrzega przed niebezpiecznymi wiadomościami i fałszywymi reklamami, które zaczęły pojawiać się na portalach społecznościowych. Oszuści najprawdopodobniej próbują wyłudzić dane logowania do bankowości internetowej, by przejąć środki.

Bank Millennium ostrzega. Tak oszuści atakują przez portale społecznościowe
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

12.03.2020 | aktual.: 12.03.2020 12:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

- W ostatnim czasie na portalach społecznościowych pojawiają się fałszywe reklamy podszywające się pod ofertę Banku Millennium i informujące o nagrodach pieniężnych - ostrzega Bank w informacji opublikowanej 11 marca.

Najczęściej tego typu oszustwa mają na celu wyłudzenie danych logowania lub/oraz numeru PESEL, dowodu osobistego czy paszportu. Bank przestrzega, by nie podawać tego typu informacji oraz nie logować się do swojego konta bankowego z innych stron niż strona banku.

Należy uważać przede wszystkim na fałszywe strony, które wyglądają podobnie do stron bankowości internetowej oraz operatorów płatności internetowych. Wraz z bankiem przypominamy o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:

  • nie podawaj nikomu swojego MilleKodu i danych do logowania
  • nie loguj się do swojego konta na stronach innych niż strony Banku Millennium
  • nie wpisuj podczas logowania całego numeru PESEL / dowodu osobistego / paszportu oraz numeru telefonu (podczas logowania wymagane jest podanie tylko 2 losowo wybranych znaków identyfikatora)
  • czytaj uważnie każdą otrzymaną od nas wiadomość SMS sprawdź kwotę i numer operacji
wiadomościbank millenniumbankowość internetowa
Komentarze (13)