Bank Millennium informuje o przerwie technicznej. W Eurobanku i BNP Paribas także trwają prace serwisowe
Klienci kilka dużych banków będą mieli w długi weekend utrudniony dostęp do swoich kont. Prace serwisowe pomiędzy 8 a 11 listopada będą przeprowadzane w Banku Millennium, Eurobanku i banku BNP Paribas.
Ostatnio mieliśmy do czynienia z kilkoma dużymi awariami systemów bankowych, ale tym razem przerwa techniczna została zaplanowana. Bank Millennium wraz z końcem pierwszego tygodnia listopada kończy przejęcie Eurobanku, w związku z czym klienci obu banków będą mieli utrudniony dostęp do kont oraz płatności internetowych. Na stronie Eurobanku możemy przeczytać komunikat, w któych wyszczególniono, które systemy bankowe nie będą działać od 8 do 11 listopada:
- bankowość internetowa
- aplikacja mobilna
- płatności przez internet
- płatności zbliżeniowe telefonem
- możliwość aktywacji kart
- operacje przez telefon
Podobną informację otrzymali również klienci Banku Millennium. Jednocześnie w obu przypadkach firma nie przewiduje problemów z płatnościami kartą czy wypłatami gotówki z bankomatów. Bank uprzedza jednak że "utrudnienia mogą wystąpić podczas płatności z wykorzystaniem funkcji multiwalutowej".
Dodatkowo Bank Millennium przyznaje, że placówki bankowe będą pracować w ograniczonym zakresie. Prace serwisowe ruszą 8 listopada o 18:00.
W tym czasie BNP Paribas rozpoczyna przejmowanie obsługi klientów indywidualnych biznesowych oraz korporacyjnych zgodnie z Planem Podziału Raiffeisen Bank Polska S.A. W związku z tym klienci BNP Paribas będą musieli zmierzyć się z utrudnieniami, które potrwają aż do 12 listopada.
- nie możliwości logowania się do systemów bankowych online a także przez aplikację mobilną
- nie można dokonywać wpłat we wpłatomatach Banku oraz sieci Euronet
- nie ma możliwości sprawdzania salda rachunku lub karty w bankomatach
- nie możliwe jest dodania lub usunięcia kart Banku BNP Paribas dla płatności Google Pay lub Apple Pay
- oddziały banku są zamknięte
Normalnie będą działały kart płatnicze w sklepach stacjonarnych i internetowych (w ramach dostępnych limitów wg stanu na dzień 8 listopada). Wypłaty autoryzowane PINem z bankomatów w oddziałach banku będą działały normalnie.
Przypominamy, że kliencie posiadający walutowe produkty hipoteczne w Raiffeisenie, wciąż będą obsługiwania przez dotychczasowy oddział.