Awaria w PKO BP. Problemy z logowaniem oraz płatnościami

Awaria w PKO BP. Problemy z logowaniem oraz płatnościami

Awaria w PKO BP. Problemy z logowaniem oraz płatnościami
Źródło zdjęć: © downdetector.pl
20.04.2020 14:49

Nie działa aplikacja IKO, logowanie do systemów PKO BP oraz BLIK. Kliencie od kilku godzin zgłaszają poważne problemy z dostępem do swoich pieniędzy.

PKO BP poinformowało o planowanych pracach serwisowych, które miały trwać między 19 a 20 kwietnia. Niestety do tej pory wielu klientów narzeka na problemy z dostępem do swoich kont. O ile nie ma problemu z wykonywaniem płatności kartą, to nie działa BLIK, a wiele osób nie może zalogować się do systemu bankowości internetowej, by zlecić przelew.

Zgodnie z najnowszą aktualizacją, jaka pojawiła się na profilu PKO BP w serwisie społecznościowym "w tej chwili występują utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnejIKO." Pozostałe usługi powinny działać normalnie.

- Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji mobilnej IKO. Karty działają bez zakłóceń. Pracujemy nad tym, aby wszystko wróciło do normy. Przepraszamy za utrudnienia - czytamy komunikat na stronie banku.

W komentarzach na Facebooku, jak i w sersie downdetector.pl pojawiają się informacje o tym, że w ogóle nie można zalogować na stronie PKO BP. Innym udaje się logować, ale nie są w stanie zlecić żadnej transakcji czy wygenerować kodu BLIK. Z kolei próbując się zalogować w aplikacji, otrzymamy komunikat:

"Błąd działania aplikacji. Wystąpił błąd aplikacji - szczegółowy opis jest niedostępny. Skontaktuj się z konsultantem iPKO." Bank prosi o cierpliwość i zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. Będziemy was informować jeśli dowiemy się czegoś więcej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)