Awaria w PKO BP. Problemy z logowaniem oraz płatnościami

Awaria w PKO BP. Problemy z logowaniem oraz płatnościami
Źródło zdjęć: © downdetector.pl

20.04.2020 14:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie działa aplikacja IKO, logowanie do systemów PKO BP oraz BLIK. Kliencie od kilku godzin zgłaszają poważne problemy z dostępem do swoich pieniędzy.

PKO BP poinformowało o planowanych pracach serwisowych, które miały trwać między 19 a 20 kwietnia. Niestety do tej pory wielu klientów narzeka na problemy z dostępem do swoich kont. O ile nie ma problemu z wykonywaniem płatności kartą, to nie działa BLIK, a wiele osób nie może zalogować się do systemu bankowości internetowej, by zlecić przelew.

Zgodnie z najnowszą aktualizacją, jaka pojawiła się na profilu PKO BP w serwisie społecznościowym "w tej chwili występują utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnejIKO." Pozostałe usługi powinny działać normalnie.

- Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji mobilnej IKO. Karty działają bez zakłóceń. Pracujemy nad tym, aby wszystko wróciło do normy. Przepraszamy za utrudnienia - czytamy komunikat na stronie banku.

W komentarzach na Facebooku, jak i w sersie downdetector.pl pojawiają się informacje o tym, że w ogóle nie można zalogować na stronie PKO BP. Innym udaje się logować, ale nie są w stanie zlecić żadnej transakcji czy wygenerować kodu BLIK. Z kolei próbując się zalogować w aplikacji, otrzymamy komunikat:

"Błąd działania aplikacji. Wystąpił błąd aplikacji - szczegółowy opis jest niedostępny. Skontaktuj się z konsultantem iPKO." Bank prosi o cierpliwość i zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. Będziemy was informować jeśli dowiemy się czegoś więcej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (11)
Zobacz także