Awaria w ING, mBank i Santander. Ogromne problemy z logowaniem [Aktualizacja]
Wielka awaria banków w Polsce. Klienci ING, mBanku oraz Santandera mają spore problemy z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej. Utrudnienia dotyczą także aplikacji mobilnych. Trwają prace nad przywróceniem prawidłowego funkcjonowania.
Aktualizacja [godz. 13:30]
mBank poinformował, że bankowość elektroniczna oraz mobilna są już całkowicie dostępne. Santander Bank Polska naprawił problemy z bankowością elektroniczną, jednak podkreślił, że niektórzy klienci nadal mogą mieć trudności w zalogowaniu się do aplikacji mobilnej.
Awarie w trzech bankach w Polsce
W piątkowy poranek cierpliwość klientów mBanku, ING oraz Santandera została wystawiona na ogromną próbę. Właściciele kont mają spore trudności z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej. W wielu przypadkach posłuszeństwa odmawiają również aplikacje mobilne. Prawdopodobną przyczyną takiego stanu rzeczy jest awaria systemu informatycznego banków. Problemy występują do teraz.
Klienci narzekają przede wszystkim na problemy związane z prawidłowym działaniem aplikacji, utrudnienia przy przelewach oraz płatnościach Blikiem, a także brak możliwości zalogowania się na swoje konta poprzez stronę internetową.
Informacje o awarii potwierdził Santander Bank Polska. - Dla części klientów mogą obecnie występować utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad ich usunięciem - czytamy na stronie banku.
Czytaj także: Drukarki fiskalne Delio z poważną awarią. Sklepy nie działają. Powołano sztab kryzysowy
ING Bank Śląski potwierdził awarię na swoim facebookowym profilu. - Zmagamy się z trudnościami związanymi z logowaniem i spowolnieniem Mojego ING. Pilnie pracujemy nad usunięciem błędu. Proszę, spróbuj się teraz zalogować - odpowiedział bank jednemu z użytkowników.
Do problemów odniósł się także mBank.
Trwają pracę nad naprawieniem usterek.