Awaria w Banku Millennium. Problemy z logowaniem i dostępem do aplikacji (aktualizacja)
Użytkownicy zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości internetowej w Banku Millennium. Nie działa strona internetowa oraz większość funkcji w aplikacji. Zgodnie z danymi zebranymi przez serwis downdetector.pl, problem cały czas narasta.
19.04.2021 11:19
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Informacje zbierane na żywo w serwisie downdetector.pl wskazują na wystąpienie problemów z logowaniem i przelewami w Banku Millennium. Na razie na stronie banku nie pojawiła się informacja o przyczynach awarii, jednak naszym redaktorom również nie udało się zalogować do bankowości internetowej przez stronę.
Problemy występują również w aplikacji mobilnej. Co prawda udało nam się zalogować (po kilku próbach), ale pojawił się komunikat, że część usług może działać wolniej. Niestety po zalogowaniu się, strona główna aplikacji świeci pustkami - brakuje informacji, chociażby o stanie konta.
Część użytkowników, którym udało się również zalogować do aplikacji, zgłasza problemy z wykonywaniem przelewów oraz historią płatności. Warto wspomnieć, że nie jest to pierwszy taki przypadek w ostatnim czasie - w weekend również Bank Millennium miał problemy z częścią usług.
Na razie nie ma oficjalnej informacji o tym, kiedy awaria może zostać naprawiona. Warto wspomnieć, że serwis downdetector.pl operuje na danych, które zebrał od użytkowników, więc faktyczna skala problemu może być znacznie większa i wszyscy klienci banku mogą mieć problem z dokonywaniem płatności online.
Aktualizacja z godz. 12:15
Wygląda na to, że większość funkcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej została przywrócona. Spadła również liczba zgłoszeń w serwisie downdetector.pl. Awaria na szczęście nie trwała długo, a klienci banku mogą znów bez problemu logować się oraz wykonywać operacje na kontach.