Awaria InPost. Klienci nadal mają problemy z nadawaniem i odbieraniem paczek

Klienci InPost wciąż odczuwają skutki wtorkowej awarii. Pomimo tego, że firma informowała o rozwiązaniu problemu, nadal napotykają na trudności z odbieraniem oraz nadawaniem paczek.

InPost - klienci wciąż skarżą się na problemy z paczkami
InPost - klienci wciąż skarżą się na problemy z paczkami
Źródło zdjęć: © Getty Images | Michal Fludra/NurPhoto
Karolina Modzelewska

12.05.2021 14:02

Awaria InPost, która rozpoczęła się we wtorek, dotyczyła strony internetowej oraz aplikacji - niezbędnych do poprawnej obsług paczek. Klienci z całej Polski zgłaszali problemy, również na portalu Facebook, gdzie firma opublikowała następujący komunikat: "mamy awarię i staramy się jak najszybciej przywrócić funkcjonowanie aplikacji i strony www. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość".

Awaria InPost wciąż trwa

Pomimo zapewnień firmy, że awaria InPost została usunięta we wtorek wieczorem, klienci wciąż informują o występujących trudnościach. Nadal nie mogą odbierać, ani wysyłać paczek. Nie otrzymują również kodów do odbioru przesyłek z paczkomatów.

- W niedzielę zamówiłam w serwisie Allegro ważny produkt. Zależało mi na czasie, ale z przyzwyczajenia wybrałam opcję dostawy do Paczkomatu. Sprzedawca wysłał przesyłkę w poniedziałek. Mamy już środę, więc zdziwiłam się, że nie dostałam jeszcze SMS-a ani e-maila z kodem odbioru. Nawet nie wiedziałam, że doszło do awarii InPostu. Musiałam sprawdzić własnoręcznie, czy paczka dotarła do paczkomatu, a następnie zadzwonić na infolinię, aby uzyskać kod przesyłki – mówi nasza czytelniczka Pani Małgorzata.

Awaria InPost - kiedy koniec?

Rzecznik InPostu Wojciech Kądziołka w rozmowie z serwisem Money.pl wyjaśnił przyczyny przedłużających się problemów. Powiedział: - awaria w infrastrukturze T-Mobile spowodowała wstrzymanie działania naszej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Do godziny 19.00 T-Mobile raportował, że awaria została usunięta, jednak w środę rana nadal notujemy opóźnienia związane z usuwaniem skutków awarii, dotyczy to zwłaszcza wysyłki kodów odbioru poprzez sms.

Według rzecznika awaria InPost powinna zakończyć się w ciągu kilku godzin. Klienci otrzymają kody do odbioru paczek. Znikną również inne problemy związane z nadawaniem i odbieraniem paczek.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)