205 milionów dla WP.PL - jesteśmy najlepsi
03.04.2013 10:12, aktual.: 03.04.2013 10:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W marcu 2013 roku serwisy mobilne Wirtualnej Polski przekroczyły próg 200 milionów odsłon. Portal zainwestował w sektor mobile już w 2007 roku, a od września 2011 nieprzerwanie stoi na czele m-stawki.
–. Według Aegis Media i Hypermedia Isobar w minionym roku już 5,5 miliona Polaków regularnie korzystało z sieci w telefonie*. Nie ma wątpliwości; liczba ta będzie dynamicznie rosła. Ruch w mobile’u napędzają, oczywiście, smartfony. Szacuje się, że z końcem 2013 roku urządzeń tych będzie w naszym kraju 13 milionów. Jest o co walczyć – mówi Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski – Potencjał rynku mobilnego dostrzegliśmy 5 lat temu i od tej pory konsekwentnie realizowaliśmy założenia biznesowe związane z tym obszarem. Próg ‘100 milionów odsłon serwisów mobilnych’ przekroczyliśmy z początkiem 2012 roku, teraz, w ciągu 12 miesięcy, zanotowaliśmy ich aż 205 milionów. To duży sukces.
O tym, jak dynamicznie rozwija się ten sektor WP.PL świadczy m.in. porównanie liczby odsłon serwisów mobilnych Wirtualnej Polski rok do roku –. to wzrost aż o 94%.
Mobile jest dla WP.PL jednym z kluczowych obszarów. Spółka rozwija zarówno mobilne wersje przeglądarkowe serwisów, systematycznie wdrażając w nich technologie HTML5 i CSS, jak też aplikacje.
Użytkownicy mają w tej chwili do dyspozycji 30 serwisów mobilnych WP.PL, m.in. Wiadomości, Sport, Kobieta, Facet, Tech, Film, WP.TV. Tylko w pierwszym kwartale 201. r. w m-portfolio Wirtualnej Polski pojawiły się dwie nowe m-witryny, m.babol.pl i m.nasygnale.pl