Znika SHC , pojawia się Gigaset Communications

Znika SHC , pojawia się Gigaset Communications

Znika SHC , pojawia się Gigaset Communications
05.10.2008 20:17, aktualizacja: 06.10.2008 09:24

Arques Industries sfinalizował zakup 80,2% udziałów w spółce Siemens Home and Office Communication Devices (SHC) od firmy Siemens. Po akceptacji uzyskanej od Europejskiego Urzędu Antymonopolowego, transakcja nabrała mocy z dniem 1 października. Siemens pozostawił w swoim posiadaniu 19,8% udziałów w spółce.

W wyniku przejęcia, 1 października SHC zmieniła nazwę na Gigaset Communications. Nowa nazwa firmy odzwierciedla wysoką pozycję marki Gigaset na rynku i jej znaczenie, jako synonim bezprzewodowych telefonów. W samych Niemczech co drugie gospodarstwo domowe posiada telefon Gigaset. W Europie co piąte gospodarstwo domowe korzysta z telefonu tej marki. Obok telefonów Gigaset, spółka specjalizuje się także w szerokopasmowym sprzęcie sieciowym oraz urządzeniach domowej rozrywki. W fiskalnym roku 2007 SHC uzyskało przychody w wysokości 790 mln Euro. Dwie trzecie przychodu wygenerowała sprzedaż telefonów Gigaset. Zatrudniająca 2100 pracowników w 17 krajach firma utrzymuje swoją globalną pozycję i dystrybuuje produkty w ok. 70 krajach na całym świecie. Największą placówką, zatrudniającą ok. 1440 pracowników jest zakład produkcyjny w niemieckim Bocholt.

Zarząd Arques planuje dalszą ekspansję Gigaset Communications na rynku i utrzymanie przez markę pozycję lidera w segmencie produktów premium. W tym celu, portfolio produktów będzie bazowało na urządzeniach gwarantujących spodziewany profit. Firma zamierza osiągnąć zakładany wzrost poprzez wprowadzenie na rynek znacznej liczby innowacyjnych produktów z różnych segmentów, w tym urządzenia VoIP, a także zwiększenia aktywności na międzynarodowych rynkach. W celu właściwego pozycjonowania nowych produktów Gigaset na rynku, Arques będzie używał marki Siemens przez kolejne dwa lata.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)