Telefony i smartfony Samsunga będą optymalizowane zdalnie
26.10.2015 16:02, aktual.: 27.10.2015 08:44
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Samsung uruchomił usługę zdalnego wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android.
Usługa zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsunga w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów zdalne wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa zdalnego wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google)
. Konsultant może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.
W przypadku problemu z telewizorem wystarczy skontaktować się z konsultantem i przejść do sekcji „Wsparcie”. w menu telewizora, a następnie wybrać opcję „Zdalne Wsparcie” i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego – Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu Samsung Apps lub Sklepu Play i zainstalować na urządzeniu z systemem Android. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego. Od tego momentu będzie on mógł przeprowadzić szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.