Pracuj.pl i Beeatwork.pl łączą siły

Pracuj.pl i Beeatwork.pl łączą siły
Źródło zdjęć: © pracuj.pl

24.09.2009 11:30, aktual.: 25.09.2009 11:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Grupa Pracuj i spółka BeeOnline wprowadziły dla użytkowników wspólną ofertę w zakresie doradztwa i tworzenia filmów wizerunkowych

Prezentacja firmy w postaci wideo ma budować wizerunek pracodawcy jako otwartego i przyjaznego. Ma też wpłynąć na obniżenie kosztów prowadzonych rekrutacji - twierdzą przedstawiciele Grupy Pracuj i BeeOnline.

- _ Na rynku brakowało do tej pory firmy specjalizującej się w obszarze korporacyjnych filmów wizerunkowych, która byłaby w stanie dotrzeć do szerokiej grupy pracodawców prowadzących świadome działania employer brandingowe _ - komentuje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.

Współpraca Grupy Pracuj (właściciel *Pracuj.pl - http://pracuj.pl)
*
i BeeOnline (właściciel *Beeatwork.pl - http://beeatwork.pl)
*
ma charakter strategiczny - obie firmy mają wyłączność na sprzedaż wprowadzonych właśnie na rynek produktów.

Z oferty serwisu Beeatwork.pl skorzystały już m.in. firmy PricewaterhouseCoopers, K2 czy Leroy Merlin Polska.

Film korporacyjny może stać się częścią kompleksowego profilu firmowego, na który składa się zestaw informacji o firmie wraz z prezentacjami multimedialnymi, mapami dojazdu itd. W ramach nowej oferty istnieje możliwość zbudowania i zamieszczenia takiego profilu w serwisach Pracuj.pl i Beeatwork.pl.

Co odróżnia tę ofertę od innych dostępnych na rynku? - _ Współpracujemy z naszymi klientami od etapu analiz i projektowania działań wizerunkowych, poprzez przygotowanie narzędzi i realizację materiałów filmowych, po udostępnienie platformy komunikacji, gdzie klient będzie mógł się zaprezentować _ - odpowiada Natalia Chomicka, Senior Account Manager w Beeatwork.pl - _ Nie jesteśmy ekipą filmową, ale doradcami w kwestii budowania wizerunku pracodawcy. _

Źródło artykułu:internetstandard.pl