Play rośnie w siłę, ma 7,8 miliona klientów
Play, będący do niedawna na "cenzurowanym", zdobył już 15 procent polskiego rynku telefonicznego.
O tym fakcie na swoim blogu poinformował rzecznik operatora. W pierwszej połowie 201. roku liczba klientów sieci Play osiągnęła pułap 7,8 miliona, dając 15-procentowy udział w rynku. Wzrost w stosunku do pierwszej połowy 2011 roku wyniósł 32 procent. Jednocześnie przychód firmy ukształtował się na poziomie 1,6 mld złotych. Play chwali się także wprowadzoną niedawno Formułą 4.0, w ramach której operator oferuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do każdej sieci za 79 złotych miesięcznie. Chociaż każdy z operatorów posiada już podobną ofertę, to świadomość społeczna, iż to Play jako pierwszy wprowadził darmowe rozmowy do wszystkich sieci jest bardzo wysoka.
Do tych statystyk Play dorzuca informacje o najlepiej sprzedających się smartfonach. W klasie biznesowej najlepszy okazał się Samsung Galaxy S+, natomiast ogólnie najlepiej sprzedającym się smartfonem w Play został inny model ze stajni Samsunga - Galaxy Gio.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Zagadka przypalonego Galaxy S III rozwiązana"