Multimedia: Warszawa, WLR i MVNO
09.11.2007 15:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Multimedia Polska jeszcze w tym roku chce wejść na rynek warszawski, podzielony teraz głównie między UPC i Aster. Będzie to ósmy region, w którym zainwestuje ten jeden z największych polskich operatorów sieci kablowej.
Powołano już odrębny departament w pionie inwestycyjnym. Powstanie 16 km szkieletu komunikacyjnego, co pozwoli na zaoferowanie usług typu _ triple play _.
Z usług Multimedii korzysta 626 tys. abonentów. We wrześniu liczba internautów operatora wzrosła do 190 tys., o 50% w stosunku do III kwartału 2006 roku. Multimedia pracuje też nad nową ofertą usług opartych na WLR i LLU. Spółka negocjuje też warunki współpracy z jednym z operatorów komórkowych w sprawie startu jako MVNO.