LG umacnia swoją pozycję w Polsce
28.11.2008 23:07, aktual.: 01.12.2008 00:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W tym roku sprzedaż telefonów komórkowych LG w Polsce wzrosła o 150% w porównaniu z poprzednim rokiem. LG zgarnie w ten sposób około 7-7,5% polskiego rynku, szacowanego w tym roku na około 10 mln sztuk (czyli podobnie jak w 2007 roku).
W przyszłym roku celem LG będzie udział w polskim rynku na poziomie 12%, szacowanego na 10-10,5 mln sztuk.
Zaraz po nowym roku na rynku powinien pojawić się model KP500 - prosty telefon z dotykowym wyświetlaczem. Jego sugerowana cena ma wynosić 799 zł.
W II kwartale przyszłego roku ma pojawić się w ofercie LG bezpośredni konkurent iPhone’a 3G. W całym przyszłym roku ma pojawić się ponad 10 smartfonów, z czego kilka opartych o Windows Mobile i jeden o platformę Google Android.