Laptopy Toshiba z lepszą gwarancją
Toshiba przedłużyła do końca września 2013 roku swoją gwarancję Zero Problemu. Użytkownicy nowych laptopów otrzymają bezpłatną ochronę przed przypadkowymi i nieprzewidywalnymi uszkodzeniami sprzętu, kradzieżą czy utratą danych. Gwarancja dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich laptopów kupionych od początku kwietnia 2013 roku.
08.04.2013 | aktual.: 08.04.2013 14:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W ciągu 1. dni od daty nabycia sprzętu należy zarejestrować go na stronie www.toshiba.pl (lub www.noproblemguarantee.com). Po rejestracji, użytkownik nie musi już martwić się nieprzewidzianymi wydatkami. Gwarancja Zero Problemu chronić go będzie w następujących wypadkach:
a) PRZYPADKOWE USZKODZENIE sprzętu, takie jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie - Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
b) KRADZIEŻ sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji - Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
c) UTRATA DANYCH, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów –. Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.