Hypermedia dla ipla
"Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmy obszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniu świadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z nią związanych" - mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR w firmie Redefine, do której należy odtwarzacz ipla. Promocją aplikacji w sieci zajmie się agencja interaktywna Hypermedia ( Isobar ).
W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: _ "do zobaczenia w ipla!", _ wykorzystano formaty, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. - _ "Internauta już z poziomu kreacji ma możliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformę ipla " - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia. "Do tych form należą m. in. video Cube, czy doubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streaming video" _ - dodaje.
Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanie uwzględniono takie portale jak:
Onet.pl, Nasza-Klasa.pl, Pudelek.pl, Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet ( pakiet zasięgowy ), ARBOmedia.
Działania reklamowe w Internecie potrwają do połowy stycznia 2009 roku.
Więcej o ipla:
Ipla pokaże kulisy "Jak Oni Śpiewają" - http://www.internetstandard.pl/news/172787/ipla.pokaze.kulisy.jak.oni.spiewaja.html
Ipla: kontynuacja zakulisowych transmisji on-line - http://www.internetstandard.pl/news/327383/ipla.kontynuacja.zakulisowych.transmisji.on.line.html