Hypermedia dla ipla

Hypermedia dla ipla

05.12.2008 13:30, aktual.: 06.12.2008 16:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmy obszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniu świadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z nią związanych" - mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR w firmie Redefine, do której należy odtwarzacz ipla. Promocją aplikacji w sieci zajmie się agencja interaktywna Hypermedia ( Isobar ).

W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: _ "do zobaczenia w ipla!", _ wykorzystano formaty, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. - _ "Internauta już z poziomu kreacji ma możliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformę ipla " - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia. "Do tych form należą m. in. video Cube, czy doubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streaming video" _ - dodaje.

Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanie uwzględniono takie portale jak:
Onet.pl, Nasza-Klasa.pl, Pudelek.pl, Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet ( pakiet zasięgowy ), ARBOmedia.

Działania reklamowe w Internecie potrwają do połowy stycznia 2009 roku.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Komentarze (0)