Hypermedia dla ipla

"Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmy obszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniu świadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z nią związanych" - mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR w firmie Redefine, do której należy odtwarzacz ipla. Promocją aplikacji w sieci zajmie się agencja interaktywna Hypermedia ( Isobar ).

Hypermedia dla ipla

W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: _ "do zobaczenia w ipla!", _ wykorzystano formaty, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. - _ "Internauta już z poziomu kreacji ma możliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformę ipla " - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia. "Do tych form należą m. in. video Cube, czy doubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streaming video" _ - dodaje.

Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanie uwzględniono takie portale jak:
Onet.pl, Nasza-Klasa.pl, Pudelek.pl, Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet ( pakiet zasięgowy ), ARBOmedia.

Działania reklamowe w Internecie potrwają do połowy stycznia 2009 roku.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)