Grupa Domodi zakończyła rebranding jednego ze swoich serwisów

Grupa Domodi zakończyła rebranding jednego ze swoich serwisów

Grupa Domodi zakończyła rebranding jednego ze swoich serwisów
Źródło zdjęć: © domodi
03.09.2019 14:12, aktualizacja: 16.09.2019 10:20

Średnio 6,3 mln użytkowników odwiedza tę platformę miesięcznie, a dla swoich partnerów w 2018 roku wygenerowała ona przychód na poziomie 201 mln zł. Mowa o Domodi.pl - polskim e-commerce fashion, który właśnie zakończył rebranding, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich partnerów i użytkowników.

Domodi.pl to ponad 600 marek i sklepów z modą online. E-commerce powstał w 2011 roku jako startup - dzisiaj jest liderem e-commerce fashion w Polskim Internecie. To tutaj użytkownicy mają dostęp do szerokiego katalogu odzieży, obuwia i dodatków - w jednym miejscu mogą przejrzeć i porównać asortyment setek sklepów jednocześnie. Prace nad rebrandingiem Domodi.pl rozpoczęły się w listopadzie 2018 roku i są wynikiem wdrażania nowej strategii komunikacji marki. W planach pojawiła się nie tylko zmiana logotypu czy rodzaju przekazów, ale przede wszystkim wizerunkowa i funkcjonalna metamorfoza strony www. Wszystkie założenia zostaną wdrożone w życie do końca 2019 roku.

- Redesign strony oraz rebranding to największe i najbardziej widoczne zmiany będące wynikiem nowej strategii - i to one weszły w życie z końcem sierpnia. Reszta zmian to modyfikacje na poziomie komunikacji, technologii oraz innowacji, jakie zamierzamy wprowadzić - Anna Poprawska, VP Brand&Product Marketing Grupy Domodi - Domodi po raz pierwszy zrealizuje także kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH w największych miastach Polski, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion. - dodaje.

Nowa strategia podkreśla innowacyjność i pochodzenie marki. Z jednej strony - skupiamy się na analizie potrzeb użytkownika. Znajdujemy na nie najtrafniejsze odpowiedzi w postaci nowych funkcjonalności zastosowanych w ramach działania strony www - tłumaczy Anna Poprawska, VP Brand&Product Marketing Grupy Domodi. - Z drugiej strony - fokusujemy się na jakości rozwiązań dedykowanych naszym partnerom. A należą do nich: nowe placementy reklamowe, mocna ekspozycja brandów oraz dostarczanie jeszcze większej liczby transakcji. - dodaje.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)