Era, Nokia i Axel Springer mówią Przeniesbiznes.pl
12.08.2009 16:00, aktual.: 13.08.2009 11:03
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Axel Springer Polska uruchomił multimedialny projekt promocyjny "Przenieś Biznes" oparty o cztery własne tytuły prasowe oraz nowopowstały serwis internetowy Przeniesbiznes.pl. Partnerami inicjatywy są: Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era oraz firma Nokia Poland
Pod adresem http://www.przeniesbiznes.pl dostępna jest witryna projektu realizowanego przez Axel Sprnger Polska we współpracy z Polską Telefonią Cyfrową, operatorem sieci Era oraz firmą Nokia Poland.
Adresatami akcji są czytelnicy tytułów prasowych oraz użytkownicy serwisów on-line Axel Springer Polska prowadzący własne firmy, a jej celem jest niestandardowa promocja oferty Era Biznes połączona z akcją prosprzedażową.
Cel realizowany będzie poprzez dostarczanie właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw użytecznej wiedzy potrzebnej do prowadzenia własnego biznesu, a także możliwość darmowego umieszczenia wizytówki reklamowej swojej firmy w serwisie Przeniesbiznes.pl. Całość uzupełnia konkurs "Przenieś biznes", w którym wygrać można nowoczesne modele telefonów komórkowych oraz modemy blueconnect.
Wsparciem dla projektu będzie intensywna kampania we wszystkich serwisach internetowych znajdujących się w portfolio Axel Springer Polska (wg majowego Megapanelu PBI/Gemius witryny Grupy odwiedziło ponad 3,5 mln real users) oraz działania reklamowe w Dzienniku Polska Europa Świat, Przeglądzie Sportowym oraz katowickim Sporcie.
Koncept kreatywny i strategia kampanii powstały we współpracy Biura Reklamy Axel Springer Polska i Polskiej Telefonii Cyfrowej. Za pełną realizację projektu odpowiada Axel Springer Polska.
Źrodło: Axel Springer Polska