Dell - bezpośrednia sprzedaż w Polsce

Dell - bezpośrednia sprzedaż w Polsce
Źródło zdjęć: © IDG

06.11.2008 11:02, aktual.: 06.11.2008 14:24

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Podczas odwiedzającego europejskie miasta cyklicznego roadshow The Future of Computing Tour, firma Dell ogłosiła rozszerzenie kanału sprzedaży do klientów indywidualnych w Polsce.


Podczas odwiedzającego europejskie miasta cyklicznego roadshow The Future of Computing Tour, firma Dell ogłosiła rozszerzenie kanału sprzedaży do klientów indywidualnych w Polsce.

_ Każdy powinien kupować komputery Dell w taki sposób i w takim miejscu, w jakim jest mu najwygodniej. Dlatego chcąc dać naszym obecnym i potencjalnym klientom nowe, wygodne sposoby nabycia naszych produktów, uzupełniamy istniejące do tej pory możliwości, uruchamiając sprzedaż komputerów dla klientów indywidualnych i poszerzając ją o nowe, bezpośrednie kanały sprzedaży - internetowy i telefoniczny. Od teraz każdy może sam stworzyć swoją wymarzoną konfigurację komputera Dell – począwszy od szybkości procesora a skończywszy na kolorze obudowy _ - powiedział Maciej Filipkowski, dyrektor generalny Dell w Polsce.

Obraz
© (fot. IDG)

W sprzedaży bezpośredniej dostępne będą wybrane serie laptopów i komputerów stacjonarnych Dell, między innymi Studio, Inspiron oraz XPS. Stopniowo w ciągu najbliższych tygodni oferta będzie rozszerzana o kolejne produkty. Aby zamówić komputer wystarczy wejść na stronę _ www.dell.pl _.

Większość komputerów przenośnych zamawianych przez polskich klientów będzie pochodzić z uruchomionej na początku tego roku fabryki Dell w Łodzi, która jest jednym z najnowocześniejszych tego typu obiektów na świecie. Komputery z logo „Made in Poland” trafiły już do tysięcy klientów biznesowych w całej Europie – teraz, dzięki bliskości fabryki, ze skróconego czasu dostawy będą także korzystać klienci indywidualni w Polsce.

Podczas The Future of Computing Tour firma Dell przedstawiła najnowsze produkty, w tym laptopy, komputery typu desktop i serwery, pokazała sposoby upraszczania infrastruktury IT w firmach, przedstawiła swoją wizję mobilności w świecie, w którym nie ma „dni wolnych“. dla infrastruktury IT, podjęła temat wirtualizacji oraz zgodnie ze swoją misją stania się najbardziej „zieloną“ firmą IT na świecie, pokazała rozwiązania na zwiększenie wydajności infrastruktury IT przy obniżeniu jej zapotrzebowania na energię.

_ Do tej pory Dell uparcie odmawiał sprzedaży swojego sprzętu klientom detalicznym w Polsce. Paradoksem było to, iż łódzka fabryka Dell'a produkowała sprzęt, który musieliśmy sprowadzać z USA... (przyp. red.) _