Apple szuka powodów utraty danych w Snow Leopardzie

Apple szuka powodów utraty danych w Snow Leopardzie
Źródło zdjęć: © IDG.pl

13.10.2009 16:05, aktual.: 13.10.2009 16:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Koncern Apple postanowił znaleźć przyczyny utraty danych, na którą skarżą się użytkownicy, którzy zaktualizowali system do Mac OS-a X 10.6. Na forach Apple'a niektórzy zgłaszali nieoczekiwaną utratę danych osobistych z katalogu użytkownika po aktualizacji ich systemów z Mac OS-a X 10.5 do Mac OS-a X 10.6. Wszystko wskazuje na to, że problem dotyczy tych, którzy jeszcze w poprzedniej wersji Mac OS-a X (Leopard) założyli konto gościa, a następnie użyli tego konta w systemie Snow Leopard. Kiedy znowu zalogowali się do swojego głównego konta, ich oczom ukazywały się puste katalogi z muzyką, filmami, zdjęciami i dokumentami. Danych nie dawało się ponownie odnaleźć, można było jedynie przywrócić je dzięki kopiom zapasowym (które nie zawsze były do dyspozycji).

Obraz
© (fot. Apple)

Po ponad sześciu tygodniach Apple wreszcie zareagował na te doniesienia i opublikował oświadczenie w tej sprawie: firmie znany jest problem, który występuje jedynie w rzadkich okolicznościach i trwają już prace nad jego rozwiązaniem. Dla użytkowników Mac OS-a X 10.6 oznacza to więc, że powinni w dalszym ciągu blokować dostęp do komputerów na prawach gościa albo też przechowywać ważne dane poza katalogiem użytkownika.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także