Apple szuka powodów utraty danych w Snow Leopardzie

Apple szuka powodów utraty danych w Snow Leopardzie

Apple szuka powodów utraty danych w Snow Leopardzie
Źródło zdjęć: © IDG.pl
13.10.2009 16:05, aktualizacja: 13.10.2009 16:29

Koncern Apple postanowił znaleźć przyczyny utraty danych, na którą skarżą się użytkownicy, którzy zaktualizowali system do Mac OS-a X 10.6. Na forach Apple'a niektórzy zgłaszali nieoczekiwaną utratę danych osobistych z katalogu użytkownika po aktualizacji ich systemów z Mac OS-a X 10.5 do Mac OS-a X 10.6. Wszystko wskazuje na to, że problem dotyczy tych, którzy jeszcze w poprzedniej wersji Mac OS-a X (Leopard) założyli konto gościa, a następnie użyli tego konta w systemie Snow Leopard. Kiedy znowu zalogowali się do swojego głównego konta, ich oczom ukazywały się puste katalogi z muzyką, filmami, zdjęciami i dokumentami. Danych nie dawało się ponownie odnaleźć, można było jedynie przywrócić je dzięki kopiom zapasowym (które nie zawsze były do dyspozycji).

Obraz
© (fot. Apple)

Po ponad sześciu tygodniach Apple wreszcie zareagował na te doniesienia i opublikował oświadczenie w tej sprawie: firmie znany jest problem, który występuje jedynie w rzadkich okolicznościach i trwają już prace nad jego rozwiązaniem. Dla użytkowników Mac OS-a X 10.6 oznacza to więc, że powinni w dalszym ciągu blokować dostęp do komputerów na prawach gościa albo też przechowywać ważne dane poza katalogiem użytkownika.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)