Wirtualna Polska uruchamia regionalne biura sprzedaży

Z początkiem sierpnia Wirtualna Polska uruchomiła cztery regionalne
biura sprzedaży obejmujące swym zasięgiem Kraków i Małopolską,
Górny Śląsk (również Bielsko Biała), Wrocław i Dolny Śląsk oraz
Poznań i Wielkopolska.

W ciągu najbliższego półrocza zostaną uruchomione kolejne oddziały w najważniejszych ośrodkach w Polsce, m.in. w Łodzi, Szczecinie i Bydgoszczy.

"Reklama w Internecie to nie tylko Warszawa." - mówi Michał Tober, Kierownik ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych i jednocześnie szef projektu regionalnych biur sprzedaży w Wirtualnej Polsce. "Dzięki upowszechnianiu się Internetu w Polsce oraz tzw. demokratyzacji dostępu do kampanii, w Internecie coraz częściej reklamują się firmy z mniejszych ośrodków miejskich. Aktywniejsza penetracja rynków lokalnych pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów i mieć z nimi bezpośredni kontakt. To z kolei przekłada się na jeszcze lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań naszych kontrahentów i - w dalszej perspektywie - zwiększenie przychodów. Uruchomienie regionalnych biur sprzedaży ma więc również na celu poprawienie jakości obsługi przez Biuro Reklamy WP." - dodaje Tober.

W ramach projektu regionalnych biur sprzedaży zatrudnionych zostało sześć osób, wciąż jednak trwa rekrutacja, docelowo planowane jest zatrudnienie ok. 20 osób. Poszczególni handlowcy będą zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowej WP, produktów WP oraz promocją sprzedaży.

"Jako Biuro Reklamy staramy się reagować nie tylko na zmiany oczekiwań klientów, wprowadzając do swojej oferty nowe formy reklamowe, ale także na zmiany rynku reklamowego w ogóle." - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. "Ponieważ wśród naszych klientów jest coraz więcej tych spoza Warszawy, stąd też pomysł uruchomienia regionalnych biur sprzedaży. Tak naprawdę jego realizację rozpoczęliśmy już w zeszłym roku, uruchamiając przedstawicielstwo w Gdańsku - co zresztą było naturalnym krokiem, gdyż tam właśnie mieści się nasza siedziba główna. Do końca tego roku zamierzamy uruchomić kolejne biura i jestem przekonana, że to posunięcie pozwoli nam zwiększyć udział WP w rynku sprzedaży reklamy internetowej." - dodaje Joanna Pawlak.

Wybrane dla Ciebie
Historyczna próba. Bezzałogowy myśliwiec trafił F-16
Historyczna próba. Bezzałogowy myśliwiec trafił F-16
Ultraprzetworzona żywność zalewa rynek. To wpływa na zdrowie
Ultraprzetworzona żywność zalewa rynek. To wpływa na zdrowie
Promy Balearii zasilane bioLNG. Emisje spadną o ponad 80 tys. ton
Promy Balearii zasilane bioLNG. Emisje spadną o ponad 80 tys. ton
Wysłali go w kosmos. Jest niezniszczalny i przeżył
Wysłali go w kosmos. Jest niezniszczalny i przeżył
Ludzkość w tym miejscu ewoluuje. Przez warunki do życia
Ludzkość w tym miejscu ewoluuje. Przez warunki do życia
Chemiczna zagadka sprzed lat. Wreszcie została rozwiązana
Chemiczna zagadka sprzed lat. Wreszcie została rozwiązana
Pomogą Ukrainie. Ale oczekują czegoś w zamian
Pomogą Ukrainie. Ale oczekują czegoś w zamian
F-35 spotkał się z Su-57. Zwycięzcy nie wyłoniono
F-35 spotkał się z Su-57. Zwycięzcy nie wyłoniono
Kontynenty wciąż się oddzielają. Naukowcy myśleli, że przestały
Kontynenty wciąż się oddzielają. Naukowcy myśleli, że przestały
Nowy użytkownik F-35? Były wiceprezydent USA nie kryje obaw
Nowy użytkownik F-35? Były wiceprezydent USA nie kryje obaw
Military Mobility Package. Ile dni zajmie NATO przerzucenie wojsk do Polski?
Military Mobility Package. Ile dni zajmie NATO przerzucenie wojsk do Polski?
Pradawna czarna dziura. Powstała tylko 600 mln lat po Wielkim Wybuchu
Pradawna czarna dziura. Powstała tylko 600 mln lat po Wielkim Wybuchu