Wirtualna Polska uruchamia regionalne biura sprzedaży
Z początkiem sierpnia Wirtualna Polska uruchomiła cztery regionalne
biura sprzedaży obejmujące swym zasięgiem Kraków i Małopolską,
Górny Śląsk (również Bielsko Biała), Wrocław i Dolny Śląsk oraz
Poznań i Wielkopolska.
10.08.2007 | aktual.: 10.08.2007 08:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W ciągu najbliższego półrocza zostaną uruchomione kolejne oddziały w najważniejszych ośrodkach w Polsce, m.in. w Łodzi, Szczecinie i Bydgoszczy.
"Reklama w Internecie to nie tylko Warszawa." - mówi Michał Tober, Kierownik ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych i jednocześnie szef projektu regionalnych biur sprzedaży w Wirtualnej Polsce. "Dzięki upowszechnianiu się Internetu w Polsce oraz tzw. demokratyzacji dostępu do kampanii, w Internecie coraz częściej reklamują się firmy z mniejszych ośrodków miejskich. Aktywniejsza penetracja rynków lokalnych pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów i mieć z nimi bezpośredni kontakt. To z kolei przekłada się na jeszcze lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań naszych kontrahentów i - w dalszej perspektywie - zwiększenie przychodów. Uruchomienie regionalnych biur sprzedaży ma więc również na celu poprawienie jakości obsługi przez Biuro Reklamy WP." - dodaje Tober.
W ramach projektu regionalnych biur sprzedaży zatrudnionych zostało sześć osób, wciąż jednak trwa rekrutacja, docelowo planowane jest zatrudnienie ok. 20 osób. Poszczególni handlowcy będą zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowej WP, produktów WP oraz promocją sprzedaży.
"Jako Biuro Reklamy staramy się reagować nie tylko na zmiany oczekiwań klientów, wprowadzając do swojej oferty nowe formy reklamowe, ale także na zmiany rynku reklamowego w ogóle." - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. "Ponieważ wśród naszych klientów jest coraz więcej tych spoza Warszawy, stąd też pomysł uruchomienia regionalnych biur sprzedaży. Tak naprawdę jego realizację rozpoczęliśmy już w zeszłym roku, uruchamiając przedstawicielstwo w Gdańsku - co zresztą było naturalnym krokiem, gdyż tam właśnie mieści się nasza siedziba główna. Do końca tego roku zamierzamy uruchomić kolejne biura i jestem przekonana, że to posunięcie pozwoli nam zwiększyć udział WP w rynku sprzedaży reklamy internetowej." - dodaje Joanna Pawlak.